ScaryMama Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Nikolai nekter å sove så nå sitter han her og ser på prison break sammen med oss. Derfor kan det hende at vi blir litt forsinket i morgen for jeg har ikke lyst til å vekke han. Er det ok? For det var kl. 10 vi skulle møtes?
ScaryMama Skrevet 22. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. november 2007 Er ikke du på plass he he...
Gjest Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Er her, bare var pittelitt opptatt... (moro på tv) Joda, det går bra det. Bare ikke la oss kjede oss ihjel da! Hehe...
ScaryMama Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 Prøver å kjappe oss;) Jeg skal legge han straks.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Jeg dytter litt for deg, og forteller samtidig tillab at jeg har funnet navnet på den veien vi kan få tomt på Konnerud. Dalenveien!! =) Er det noe stas å bo der da tro..? *lite kjent*
En_av_hver Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Dalenveien er fint det tjihi:-) Tyvtittet på tråden deres jeg ......
Gjest Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Stolt mamma. Jeg har faktisk kikket på hus i Dalenveien selv jeg! Ikke gæli der:) Synes skoleveien er dum bare, men det forandrer seg nok mye innen småttisene våre skal på skole:) Lille Nikolai søten; nå må du være snill med mammaen din, sooooooove. En_av_hver; drammenser?
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Kanskje det blir bygging en vakker dag da! =) *trenger de millionene du lovte snart altså!*
Gjest Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Hehe, skulle gjerne lukta litt på de selv jeg... Skal jo shoppe med Kozy før/etter treff i morgen, DA hadde det kommet godt med;)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Jaja. Vi får vel bare vente til de dukker opp! Kos dere på shopping, så får vi kanskje se resultatet senere på dagen!
Gjest Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 Er jo Lotto igjen på lørdag! Gleder oss til i morgen, har bestemt meg for å være barsk nok til å ta med lille propellen, jeg kommer til å bli sliiiiiiten:(
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 22. november 2007 #12 Skrevet 22. november 2007 hehe! Barnehagebarn er stas! Du får bytte henne bort med en liiiiiten baby (hvis noen har en til utlån) i ett par timer da vettu! *jeg melder meg ikke frivillig siden jeg har vært med kusina mi på 4 år i altfor mange timer i dag*
Gjest Skrevet 22. november 2007 #13 Skrevet 22. november 2007 Jeg vet at hun ene som kommer har HELT fersk baby, type under 3 uker tror jeg! Den kan jeg låne! Hehe... Også kommer jo Oktober med sin nydelige lille baby. Tror ikke du har truffet henne? Satser på at Embla sover litt jeg da, hun pleier å sove kl 12, så det er mulig jeg triller litt rundt nabolaget til hun er sovnet...
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 22. november 2007 #14 Skrevet 22. november 2007 Hmm.. nicket Oktober sier meg ingenting. Så har nok ikke truffet hun nei. Får håpe Embla tar en liten blund da! Så Mamma får spist litt! Sees! Nå er det natta natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå