Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Skikkelig guffent høstvær...........nesten så jeg skulle ønske det kom snø i stedetfor, og jeg som ikke er glad i vinter engang! Men dette er bløtt, mørkt og guffent.......ikke noe for blondiner som meg:) Vi liker sommer og sol, solbriller og brune legger:-))
Karomamma Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Yeah yeah yeah, digger sol og varme!! Mytji lyyyyyyys og mytji vaarmeeeeeee osv. Gleder meg til sommeren, jeg
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Her også, men da trenger jeg kanskje ikke å vaske vinduene på sør siden til jul da????? Og sol, sommer, solbriller og brune legger er jammen noe for oss blondiner..
Karomamma Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Jepp jepp, og boobs i bikini He he...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 But my boobs are NOT okay! Do you have any suggestions?
Karomamma Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Nope, no suggestions. My boobs are about the only thing this actually is okay. The rest stinks....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå