Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 tenkte å klippe av stilk på kunstige blomster å ha utover bordene. men sånne kunstige enkelt-blomster er ofte dyre, noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette hvor det ikke er så dyrt??
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 på nille har de poser med små blomster, da kun "hodene"liksom.jeg hadde slike strødd utover bordet.var kjempesøte og veldig billig!hadde to ekte hovedblomster i tillegg.da kjøpte jeg to slike eføy som var i runding.tok et rosa bånd og tvinnet løst rundt.kjempesøte.de lever jo "evig",så de kan evt gies til faddrene:)eføyene kostet 40 kr pr stk +potte til 20 pr stk..
Mamma til M07 & M09 Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 jeg kjøpte billige silkeblomster på en blomsterforretning. men husker ikke hva den heter. hadde ikke potte, men tok servietter rundt. ble ganske fint til å koste 25 kr blomsten har ikke nærbilde men bilde av bordet http://pic7.piczo.com/babykjaergard/?g=41525709&cr=7&vsrc=preview
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå