Tomine is my star Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Noen som har barn med navlebrokk?Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Gutten vår har det. Han er 19 mnd nå, og legen har sagt de vil se det an til han er 2 år. Som regel går det over av seg selv...
cathrine&emma Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 min datter er 22 mnd, og hadde navlebrokk fra ho var født, men den gikk mere og mere inn jo sterkere ho blei i magen, nå er d bare en liten klump igjen... de sier at d går vekk av seg selv, at de pleier ikke å gjøre noe før 3-4 års alderen...
Slash Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Ja, min sønn fikk det noen uker etter at han var født. Den vokste og vokste... altså navlen. Det tok nemlig litt lang tid før vi fikk hjelp. Men vi kunne presse den inn uten at det gjorde vondt for liten gutt. Det var et godt tegn. Når den var ganske stor, tapet vi den inn. Husker ikke helt hvor lenge, men det var vel noen uker. Mens vi tapet den inn, vokste "buk-veggen" sammen, slik at det ikke klarte å komme ut igjen. Det å tape den inn, er litt fra gammelt av.... så det var på nippet at liten gutt ble sendt til oslo for en operasjon. Men ved hjelp av godt stort plaster tape, slapp vi operasjon. Nå er navlen kjempefin, litt utstående, men helt suveren. Lykke til.
BettyBoob Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 mini på 20 mnd har det, men blir bare mindre og mindre. Var ikke så stor i utgangspunktet.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Kanskje jeg er dum, men hva er navlebrokk????
mai mammaen til to Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 datteren min ble også født med navlebrokk. men den var ikke så stor da så den gikk bort etter noen mnd.
nickoline og supermann Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Da gutten min var spedbarn dukket det opp en stor navlebrokk. ca 4 cm hver vei. Har gått til jevnlig kontroll med den. Vi fikk ikke lov å dra til utlandet før den var lukket . Siden den var så stor var det fare for utposing på den. Men den har lukket seg nå, og vi skal kun ta kontakt hvis noe forandrer seg. Synes det er synd at navlen hans har blitt så stygg, men ønsker ikke å legge han i narkose for rette det nå. Får gjøre det når han blir større hvis han synes den blir plagsom selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå