Lykkeliten123 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Heisann, Jeg har vært i snopebutikken og kjøpt litt forskjellig snop som er litt utenom det vanlige (f.eks sjokolade formet som Euro, marsipangriser som virkelig er detaljerte grisefigurer osv). Jobber i en finansavdeling med 6 på kontoret. Nå har jeg pakket inn 15 gaver ettersom det er 15 arbeidsdager i desember og tenkte å legge disse i ei skål sammen med noe mandariner. Ikke noe stort stas, bare litt koselig, tenkte jeg. Så kan vi ha trekning av fem pakker hver fredag. MEN så begynte jeg å lure litt om dette vil bli oppfattet som tåpelig barnslig istedenfor koselig tullete. Jeg har ikke gjort mye ut av dette, og vil gjøre det helt enkelt. Men hva synes dere? Tabber jeg meg ut og gjør meg selv useriøs og barnslig overfor lederne og kollegaer på andre avdelinger eller er dette et sosialt, koselig påfunn?
Synnøve_Solbakken Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Vi har også pakkekalender på jobb, litt annerledes organisert, men alle er med, unge og gamle Det er vel ikke barnslig??!
prinsessemor123 Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg syntes det hørte veldig koselig ut:-) Kjempe bra med slike sosiale ting på jobben, jeg tror at alle slike småting er med på å bedre arbeidmiljøet. Man er dessuten ikke voksen før man tørr å være barnslig...
Håperpåønskebaby Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 synes det høres koselig ut jeg da.. men de jeg jobber med er temmelig barnslige.. før påsken handlet vi snop for 100kr hver og la i et egg og ga til hverandre vi...
Gjest Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Kanskje folk er litt seriøse på finans?? Hva vet jeg? Jeg hadde blitt veldig glad for initiativet og det er jeg sikker på at mine kollegaer hadde blitt også. Vi jobber på kjøkken og er ikke seriøse en plass ;-) Julematen startet vi med på mandag og julesangene kom på CD-spilleren i dag. JUUUL!
Smånetta 14.mai Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Vi skal også ha det og alle syntes det var trivelig. Vel å merke så lenge det ikke gikk utover vinlotteri. Vi i trivselsgruppa smører tjukt på i desember: julepynt, julekalender, gløgg, julevinlotteri og kanskje noen sanger til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå