Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Som du holder kontakten med,som du kan stole på osv.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 7-8 stk. Men noen av dem igjen er nærmere enn resten.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 ingen..og ja, jeg føler meg litt alene...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Hm... Jeg er ikke SÅ flink til å holde kontakt. Selv om jeg tenker masse på dem, og tenker at jeg skal skrive til/besøke dem snart. Har vel 3 venninner som jeg gjerne vil ha i livet mitt framover. De kan jeg stole på. Også har kjæresten min to kompiser som jeg er veldig glad i. De kan jeg også stole på. Selv om jeg ikke omgås de på samme måte i hverdagen. Men savner å ha en bestevenn her i nærheten. Som jeg kan stikke til når som helst. Også når jeg ikke har det så bra....
Gjest Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Er vel 3 stk jeg stoler på, de har hengt med i mange år. Ellers så er det vel mer familie som er omgangs kretsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå