Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jeg har fått influensa. Tett nese, vondt i hodet og generelt dårlig form. Har fire uker igjen til termin. Hva skjer om jeg får feber? Kan det være farlig for babyen å være syk? Skal jeg kontakte lege? Jeg har ikke feber enda, men kroppen verker. Håper på svar!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Tror ikke det er farlig, men får du feber så må du ta en paracet. Bebien skal ikke bli for varm.. Men jeg tror jeg hadde ringt til legen for sikkerhets skyld i morra:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Sikker på at du har influensa da? Det har så langt vært ett registrert tilfelle i Norge av årets Influensa. Ofte har man forkjølelsessymptomer, som KAN ligne på Influensa. Ring legen i morgen du, Paracet kan du bruke om feberen blir for høy. God bedring
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Takker for svar. Ble veldig beroliget. Da er det nok ikke influensa, men influensa lignende symptomer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå