prinsessemor123 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Har så vondt helt øverst på innsiden av lårne. Ikke i underlivet, men akkurat i festet mellom lårne og underlivet om noen skjønner. Er helt pyton å gå, spesielt i trapper. Noen andre som har det slik? eller som vet hvorfor det verker slik?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Det høres ut som bekkenet ditt krangler litt! Jeg har hatt det siden uke 30 ca og det er ikke godt, og det er bekkenet som løsner på framsia.. Men hør med legen din neste gang du skal dit:)
prinsessemor123 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg lurte litt på om det kunne være bekkenet, men visste ikke om man fikk plager der da. Får visst høre med legen neste gang ja. Takk for svar hvertfall:-)
Bulle* Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Har hatt det lenge nå jeg. Er 33+3. Gjør vondt å gå ut av bilen. Våkner når jeg snur meg i senga. Går som ei ku... hehe. Har bare blitt værre og værre. Til å begynne med gjorde det ikke vondt så lenge jeg gikk sakte. Nå hjelper ikke det heller... Er bekkenet som er løst foran hos meg ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå