Gå til innhold

Svigermor lar babyen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

stikke fingrene inn i munnen sin.Jeg synes det er så ekkelt,at jeg holder på å spy.Hun er jo snart 80 år,og klager alltid over alt som feiler henne,da burde hun vel være forsiktig ang evt smitte.Jeg har gitt beskjed til samboeren min ,at han får si ifra neste gang.Synes dere jeg er rar,eller ville dere tenkt det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk når babyen din blir større og må på offentlige toaletter da, hvordan skal du takle det?

Skrevet

Da kan hun faktisk vaske hendene før hun putter dem inn i sin egen munn.

Skrevet

Hun har jo også svigermors blod i årene? Hva er forskjellen? Tenk på at samboeren din har glidd ut av HØNA hennes *knis*

Skrevet

Er det bare HI og jeg som synes alt slik er heslig? Her var det kysseforbud på babyen da han var knött. Det var bare vi som fikk lov til det.

Skrevet

Her får mormor/farmor og alle besteforeldrene nusse og susse så mye de vil=0) det er jo ikke det samme som tungekyss heller da. Barna hadde jo ikke villa nussa hvis de ikke hatt et spesielt nært forhold heller!!

Skrevet

Akkurat det er vel ikke helt riktig, RundLurt.

Tror du virkelig at barn flest gir kos og kyss fordi de ønsker det, pga spesielle og nære relasjoner?

Har du aldri hørt en tante, bestemor og i det hele tatt voksne som barnet har jevnlig kontakt med, si ting alá "skal ikke bestemor få en kos?", "ååå, kan jeg ikke få en suss" osv. Manipulering på sitt verste, og kos som kommer den voksne til gode er ikke resultat av barns lyst, men av barns evne til å gjøre det som blir forventet av en.

Ganske enig med Süsse, barn bør få velge selv hvem de skal ha en slik intim kontakt med, og jeg mener det derfor er viktig at barns fysiske grenser blir respektert fra begynnelsen av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...