Suss@ med 3 gutter Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jeg har termin 30.12, og i romjula får vi besøk av svigers. Jeg må si att jeg gruer meg veldig til dette, kan jo tenke meg att man er litt sliten på slutten., +att vi bor trangt så man går liksom litt oppå hverandre!! Men det jeg lurer på er dere som bare har noen dager igjen er dere veldig slitne? Huff dette ser jeg ikke fram til.. Ojoj dette ble litt klagete, sorry!!
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Håper du har et godt forhold til svigers. He, he.... Ikke for å være kip, men hadde ikke orket å hatt noen oppå meg nå (11 dager til termin) Håper de kan ordne opp selv så ikke du må varte de opp. Men uansett, skal jo litt til for at man klarer å slappe helt av. Jeg ligger stort sett på sofan og halvsover om dagen. Men vi er jo alle forskjellige. Noen er jo i kjempeform helt ut. Håper det går bra :-)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 Hehe ja det er jo der broblemet er, att jeg begynner å merke tyngden allerede!! Huff jaja mannen i huset får virkelig trå til og ta de med på tur på dagen så jeg kan slappe av litt da hvetfall:)
ehtaner84 Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 ikke glem den derre 14 +/- greia. selv om du har termin 30.12 så vet man aldri. man kan jo se på det som om du får en del hjelp hvis det skulle sette i gang når de er på besøk. nå vet jo ikke jeg hvem dine svigers er, men jeg regner med de fleste mennesker skjønner at det ikke vil bli hotel behandling når du går i din siste svangerskapsuke. kan hende jeg er litt streng med andre og meg selv, men jeg hadde takket plent nei til besøk i den perioden. ihvertfall ut ifra hvordan jeg føler meg nå. er i uke 37. men lykke til videre. og husk at det er ikke egoistisk og tenke mest på seg selv, mann og barn akkurat nå.
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 jeg har 5 dager igjen til termin og er nå helt utslitt:( Har vært sliten lenge men har klart å fått gjort litt ting hjemme og dratt ut en liten tur og rørt på meg, men da er jeg død sliten når jeg kommer hjem igjen. Jeg tror ikke jeg hadde orket å hatt noen boende hos meg så tett termin men det må du jo føle på selv. Er koselig med besøk men det er liksom den friheten og den følelsen av å være alene å kunne slappe HELT av. Husk å slapp masse av og ikke stress:) Lykke til..
Suss@ med 3 gutter Skrevet 22. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2007 Takk for svar jenter:) Jeg må vel bare gjøre det beste ut av det!
2 prinser og en prinsesse Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 har 15 dager ijen å er totalt utslit. trorkje d går så lenge før lille gutt er ute.. har blitt litt merkeli i kroppen di siste dagene...
magedans Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Får legge inn et svar jeg og, som har fem dager til termin og er i god form Jeg tror du vil kunne kose deg med besøk - men støtter de andre her som sier du må tørre/ klare å være litt mer egoistisk, sove det du har behov for, sende folkene ut av hus om dagen, og ta EKSTRA MYE hensyn til deg selv. Så håper vi du får en god jul og masse lykke til med innspurten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå