Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Har noen av dere erfaring med akupunktur på babyen? Skal prøve det på gutten min, da han sliter med magevondt...
solstrålami Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Prøvde det med gutten min da han var ca 2 mndr. Følte ikke at det hjalp han. Men har hørt om andre som har hatt kjempegod effekt av akupunktur.
alva** fødeklar Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Har nettopp behandlet sønnen vår med 5 akupunkturbehandlinger pga magetrøbbel. Vi synes det har hatt effekt. Fra å ha skikkelige gråtetokter pga magevondt, flere ganger i uka har vi nå en MYE mer tilfreds gutt - som kan ligge og kose seg alene på babygym'en (noe som tidligere var helt uaktuelt), gir mye bedre respons på stimulans fra oss, er ikke konstant sutrete lengre. Nå har han jo også blitt noen uker eldre underveis og det har nok også bidratt til at han har blitt bedre. Men magen fungerer bedre, det er helt sikkert. I tillegg har vi begynt med daglig massasje og kamillete om kveldene (=megagodt synes han) og jeg drikker anis/fenikkel/karve-te. Synes det er verdt et forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå