Gå til innhold

Festesmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjennes festesmerter ut? Er 6 dager fra EL og har noen rare smerter nederst i magen, kjennes ut som noen klyper meg på innsiden av magen. Er dette festesmerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...hvis du er 6 dager fra EL, tviler jeg på at du er gravid... Da er du vel nettopp ferdig med TR? ...du kan ikke bli gravid før EL...

Dersom det er IKM du mente...at det er en uke til du skal ha TR på besøk...så tja...mulig det er noen som har smerter/merker at egget fester seg...??

Skrevet

Beklager, mente at jeg hadde EL for 6 dager siden....

Skrevet

da kan det selvsagt være festesmerter... =) ...er 6 dager fra EL selv faktisk..

Jeg har hatt skikkelige stikninger i magen i dag...merka det spesielt etter treninga. Midt på magen og litt ut på venstre side, langt nede.

Hvor i magen har du merket noe??

Skrevet

Så gøy...kanskje det har klaffet for oss begge... Er bare i 1pp, så forventer egentlig ikke det.

Jeg har merket det nederst på høyre side... dette lover bra tror jeg. Når skal du teste? Sist testet jeg positivt 4 dager før IKM.

Skrevet

Jeg skal nok ikke teste før på IKM dagen... er i min 15 pp nå faktisk...så har ingen store forhåpninger. Har heller ingen barn fra før av.

Men det er lov å håpe =)

Håper det har klaffet for deg da...på 1 pp og greier ;-)

Skrevet

Jeg var så heldig at det gikk i 2.pp sist gang, og tenker at det ikke haster så mye nå... klart jeg blir glad hvis det ikke tar så lang tid, men tenker at jeg ikke skal stresse så mye (ikke det at jeg klarer det men... ;-)) Håper virkelig det klaffer for dere snart, synes det er litt urettferdig at det tar så lang tid for noen... Lykke til i hvertfall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...