Gå til innhold

Hva har man på seg på julebord nå til dags????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt uuuuut når det gjelder finklær... og påkledsel sånn ellers også;=) Ikke helt godkjent å komme i jeans og topp i en slik sammenheng vil jeg tro;=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker man ikke sånn pastellfarget drakt med STORE skulderputer og hvite pums da??????

Skrevet

Minst mulig eller........?

Om du er av dem som fester en gang i året er det liksom helt in med noe lårkort og halv-vulgært, gjerne med altfor mye sminke og høyt hår:-)

Tror det hadde vært helt deg jeg!!!!!!!!!

Hahahahaha, nå ler jeg høyt her jeg sitter!!!

Det meste er tillatt i dag skjønner du. Du har jo høye røde sko - da er du langt på vei:-) Og så har du jo faktisk matchende kjole til dem. Da trenger du en liten rød blomst i alvehåret ditt, en liten snerten veske og voila - klar til julebord!!!

Skrevet

Haha...

Skrevet

Hahahahaha, MSB, henger du igjen i det glade 80-tall og nekter å rive deg løs:-)))

Skrevet

Jeg vil være ung!! La lala la la....

Skrevet

Hehehe.. jeg visste jeg ville få gode tips av dere...knis;=) Skulderputer og hvite pums.... gudbedremeg som jeg husker den outfit'en gitt!!!

Hmmm... jeg har rød kjole og jeg... men jeg synes den er litt sommerlig...spagetti stropper....?!! Kjøpte den til ett av bryllupene i sommer. Men den er veldig fin altså....hmmm... tenke... Kanskje kjøpte noe sort å slenge over skuldrene og ha min e sorte sko med sølvreimer til???

Skrevet

Ja der tok du meg på kornet Attpåklatten;=) ...heheh..

Skrevet

Ja visste jeg det ikke..........;-))

Skrevet

Kjole og sort fancy topp over skuldrene eller sånn tynn fin strikkejakke / bolero uttapå. Og sko med reimer. Det blir jo bare KNALL!! Du har min stemme på det antrekket, Snulder.

Men jeg må jo si at jeg tror du hadde blitt gørrfin i storskjorte og tights med belte utenpå. Toppet med en aldri så liten Grorudpalme i håret.... Tenk deg så lekkert! Kaskaaaader med hår flommende nedover badet i Clynol...

Skrevet

Fniiiiiiiiiiiiiiis...............og MAAAAAASSE blå øyenskygge:-)

Vi får vel aldri for mye blå øyenskygge gjør vi vel?

Skrevet

Ja til blå øyenskygge forever and ever!!

L

VEL

V

Skrevet

Hehehehe.........artig:-)

Om du møter en gris på din vei, så dra den i halen og hils ifra meg:-)

Skrevet

V

LEV

L

Skrevet

Den husker jeg også skulle det stå, også ødela pc`n hele oppsettet.

Skrevet

Var ikke lett det der jenter;-)))

Skrevet

Nei, men når jeg gikk på skolen het det tekstbhandling og EDB.

Men jeg tar jo datakortet nå, så bare vent.

Skrevet

Ler meg skakk her!!! Skulle tatt seg ut å gå på julebord med ei palme på hue!!! Husk at jeg har vært borte fra min nåværende jobb i nesten 3 år.... Det er jo faktisk mennesker som jobber der som er nye på den tiden og tror jeg er seriøs hele tiden;=)

Men... til det viktige... hvor kjøper man tynne strikkejakker og boleroer a??? Itte her oppi pløgsla vaffal!!!

Skrevet

Jooooo. har dere ikke Vero Moda og slikt?? Og du som omtrent bor inne på senteret...??

Du skal vel ikke på julebord på Olavsgaard? Dit skal jeg i neste uke... GRØSS!

Skrevet

Morsom eller!!! Det lokale senteret har Cubus og Lindex! Ikke slike fansysmansy saker som Vero Moda;=)

Olavsgaard nei... langt verre, om mulig...det lokale vel-huset i nærheten av jobben.....hahahaha..;=)

Skrevet

Lindex og Cubus kan ha masse fint de!

Så det så:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...