Gå til innhold

Veldig hard mage og endel kynnere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

termin i morgen. Har følt at magen har vært nesten konstant hard (utenpå) et par dager og har endel kynnere. Er det normalt at den skal være så hard? Vet jeg er litt moden og har litt åpning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg også på. sitter her med akkurat det samme, og har mye kynnere.føler også at jeg har sting i magen?! hva er dette?

Skrevet

Samme her. Har stort sett hatt konstante kynnere de siste par dagene. Stein hard mest over navelen og masse menssmerter i nedre del av magen + nedover beina. Driver å lurer på om jeg skal ringe føden å høre, men kvier meg litt for det. Driver å ser ann. Er forresten 38+5.

Skrevet

hm..snedig. Og ikke nok med det - jeg ble plutselig så urolig i kroppen, litt småstressa (uten at deg er det). Og når jeg ser på mannen min nå...så driver han og støvsuger. DETTE er mot normalt!!! Er det noe på gang eller?

Sting i magen? Kan ikke svare deg på det.

Skrevet

ja nettopp - steinhard over navlen og litt mensmurringer i nederste del og litt i ryggen. Innimellom kommer kynnerne. Jeg og kvier meg litt for å ringe...

Skrevet

Hmmm, håper det betyr at det er i gang. Og du har termin i morgen også. Litt klar for å føde, tenker jeg :-) Når sjekket du modning? Jeg skal til jm til tirsdag (selvom jeg håper jeg slipper.....) skal forlange å sjekke om det er begynt å modne - hvis jeg ikke ringer sykehuset i mellomtiden, da. Da kan det vel hende jeg får komme dit?! Vi burde jo bare ringe, men er liksom litt skummelt. He, he... Få høre hvordan det går med deg da, om det skjer noe mer.

Skrevet

jeg har aldri ringt føden, synes det virker så dumt, så er det 30 min til sykehuse å kjøre.

Skrevet

ja himmel det hadde vært moro - og litt uæææææææh samtilig!!!

Var på sykehuset for UL og samtale igår, og ble sjekket da (og røsket litt i for å framskynde litt).

Jeg tror egentlig ikke det skjer så mye nå, kanskje i løpet av helgen? Har jo knapt menssmerter. Men det er litt greit at det går sakte men sikkert mot baby :)

Skrevet

Ja, uansett om det skjer noe i natt eller i morgen er det uansett bare dager til vi sitter der med hver vår baby. Blir litt sjelven når jeg tenker på det :-) Er jo den velkjente fullmånen til helga også.... Fødte sønnen min en uke før termin sist - dvs at jeg føder søndag om jeg følger det svangerskapet... Er jo lov å håpe, er det ikke?! ;-)

Skrevet

jeg har det og sånn men er bare 31+4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...