nennemor og vesla Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Det gikk kjapt gitt. En liten uheldig bevegelse på skøytene så falt jeg. Lå og vrei meg på isen men barna jrg trener så forundret ned på meg.. Stakkar vesla mi, jeg får ikke løftet henne, eller stelt henne. heller ikke amming får vi til alene. Også alt som jeg hadde planlagt nå fram mot jul. Skulle sy kosedyr til nieser i julegave, en meitai til meg og vesla, julestrøømper til meg sambo og vesla... isj usj Skal opereres i morgen, og håper at det heles fort... snufs snufs fra
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Sender en trøsteklem og en god bedringsklem
Mille** Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Åååå, stakkars deg!! Du får ha riktig god bedring og masse lykke til i morgen. Stoooor trøsteklem
nennemor og vesla Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 Takk.. gruer meg litt til imorgen.. Eller gruer meg til etterpå, for da gjør det sikkert like vondt som det gjorde på tirsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå