Astrid21 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Vært hos legen idag å tatt blodprøver..Er redd det kan være svangerskapskløe..Jeg får svar imorgen en gang..*Gruver meg litt* Er det noe smo har erfaring på dette området? Er det så farlig som folk skal ha det til? Trenger hjelp..
Hilde75 Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Hei, Jeg har fått den"farlige" svangerskapskløe med forhøyede leververdier. Fikk svar på prøvene mine forrige uke, og har blitt tett fulgt opp etter det. Jeg var også veldig nervøs etter alt man hører om dette, men jeg føler meg trygg nå ettersom jeg blir så tett fulgt opp og tatt på alvor av legene. Det er jo ikke farlig når man har oppdaget det, verre hvis det går lang tid og det ikke blir tatt prøver fordi lege eller jordmor ikke tar det alvorlig nok. Jeg har nå blitt satt på medisin og fungerer ikke den rimelig kjapt så setter de i gang fødselen (jeg er nå i uke 36). Jeg tok meg en lang prat med jordmor og ble veldig beroliget etter det. Håper det går bra da!
Astrid21 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 Oki..Det var godt å høre..Var hos legen idag og jeg følte de tok meg alvorlig..Jeg skal ringe på imorgen etter kl 14.00 for å høre svaret..Jeg er bare så redd for den lille høvdingen vår=) Jeg har bare hatt ekstrem kløe i snart 2 uker (får jo ikke sove om natten), så jeg håper ikke det er for seint med tanke på medisinering hvis jeg har det..Er jo bare 34+5 enda.. Tusen takk for svar=) Det går nok kjempe bra med oss:)
sandra81 Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Jeg har hatt den ufarlige kløen. Ingenting påvist på prøvene. hadde utslett på hele kroppen, klødde meg til blods. Sov nesten ikke i det hele tatt.Klarte nesten ikke ha på meg klær, BH var bare å glemme. Heldigvis gikk det over av seg selv etter fire j----- uker. Det var det verste jeg har vært borti. Mye heller bekkenløsning mot dette altså. Håper prøvene dine er fine. De tar dette med kløe alvorlig, så det går nok fint. Og du er jo uansett kommet langt. Få høre hvordan det går i morgen da? Masse lykke til!
Ein T Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 dette har ingenting om tema å gjøre. men sandra81- for et fint navn. jenta vår skal hete det når hun kommer til
Astrid21 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2007 Okey..Det var bra det ikke ble påvist noe da..Men det kløe kunne du da ha fått vært foruten..Stakkars deg..Det er et rent helvete rett og slett=( Jeg har jo kommet ganske langt så det går nok bra uansett, tror jeg=) Jeg sender en oppdatering imorgen jeg=) Ha en fin kveld videre=)
sandra81 Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 artig:) hehe...vi er ikke blitt enig om navn enda, men vi vet ikke hva det blir heller. Syns det var lettere sist da vi visste at det ble en jente. Nå må vi finne to navn og bli enige om de:)
sandra81 Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 I lige måte!! Krysser fingre for at alt er bra i morgen.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå