Gå til innhold

puppestyr...

allegodetingertre<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi startet prøvingen i mai, syklusene har vært ganske ustabile, så jeg er kommet helt ut av tellingen på hvilke pp vi er i... greia er at det er at vi har ikke fortalt til noen at vi prøver å få en liten, så derfor må jeg bare tømme hodet her... pluttselig en kveld for noen dager siden så jeg det. området rundt brystvortene har blitt større og mørkere, og det er akkurat som om det er en mørk ring rundt dem! puppene har vokst litt også, men ikke så mye. men de er ikke ømme eller noe, så jeg tør ikke legge for mye i det, men eeendelig et visuelt tegn på at noe kan være i gang. venter mensen på søndag, så vi får se...

noen som har opplevd det samme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! det er jo et typisk graviditetstegn da!! lykke til! krysser fingrene! :)

Skrevet

har faktisk hatt det sånn siden jeg slutta på p pillene.. og ikke blitt gravid ennå.. men nå "tøyser" kroppen min mye med meg da:(

Skrevet

Mange blir vel sånn ved graviditet:)

Skrevet

hehe, jeg oppdaget "plutselig" et for noen mnd siden jeg og. Jeg har å brun/rosa brystvorter, -ikke "grise-rosa" slik de var før. Sa det til sambo som lo å så at slik hadde de jo vært leeeenge... -Ser og merker alt mye tydligere når man faktisk vil ha en endring....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...