~sjiraff~ Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jeg spretter i taket for den minste ting om dagen. Surere en fy av ingenting.. I går la meg kl 2030 for å unngå krangling med sambo. Hadde ingen som helst grunn til å være sur, bare var det...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg er også gravid, MEN forklar det til samboeren a! Hehe, det er ikke en gyldig grunn det altså
Mille** Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Haha...høres kjent ut. Noen ganger gikk mannen min inn på kjøkkenet for å le av meg når jeg hadde mine "utbrudd" i svangerskapene. Huff, skammer meg litt når jeg tenker på det nå. ;o)
;o). Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Du kan få en tube jeg har til overs. Jeg føler meg skikkelig laidback om dagen, det gjorde jeg ikke for to uker siden. Skjønner ikke hva det er, livet går tydeligvis opp og ned.
~sjiraff~ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 Huff, jeg orker ikke være sånn i 3 mnd til.. Jeg er jo skikkelig lite hyggelig å dele hus med tror jeg... Hjelper ikke så mye at snuppas legging går til h#¤%& hver kveld heller...
*ale* Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Vet av et ektepar som har sju unger, og under hvert svskap har gubben flytta ut i naustet nedenfor huset. Kan ikke bo sammen mens hun er gravid. Alt er i skjønneste orden når ungen er ute... hehehe.. Synes den er litt spes.. Så du er ikke alene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå