Gå til innhold

Grøten som er ferdig til bruk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type grøt er det?

 

Fra hvor mange mnd kan den spises?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så noen hadde det på toget en gang, den så ut som et middagsglass. Dette var lenge før jeg hadde begynt å tenke på å gi babyen min mat så jeg leste litt men ikke så nøye på glasset som stod igjen etter dem.

Skrevet

Hadde jo vært kjekt ja....... Så litt på produktene til Nestle og fant det ikke der. Kanksje Hipp eller Småfolk?

Skrevet

Finnes fra småfolk fra 6 mnd. korn og frukt heter den gvis jeg ikke husker helt feil

 

 

Skrevet

Vet du hva slags korn som er i den? Er den grei å bruke for en som ikke har spist grøt i mer en ei knapp uke? (6 mnd gammel)

Vi skal være ute hele dagen i morgen, så det blir litt vanskelig med vanlig grøt.

Skrevet

Har kjøpt den , men ikke prøvd den selv enda. Er med ris.

Skrevet

Fin som mellommåltid den da kanskje?

Skrevet

Ja står at den er fin som mellommåltid. Litt mer mettende enn fruktmos :)

Skrevet

Kan du ikke bare ta med kokt vann på termos og grøtpulver i en liten skål med lokk?

 

Skrevet

Har ikke termos. Dessuten blandes grøten hennes med mm. Har forøvrig tenkt på det. Må seriøst skaffe meg en termos snart.

Skrevet

Har kjøpt den i dag, men ikke prøvd den ennå.

Småfolk "frukt og korn" heter den... fra 6 mnd. Ser ut som ett middagsglass.. Like god kald som varm står det på den.. Kjempefint når man er på farten vil jeg tro:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...