Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hvilken type grøt er det? Fra hvor mange mnd kan den spises?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg så noen hadde det på toget en gang, den så ut som et middagsglass. Dette var lenge før jeg hadde begynt å tenke på å gi babyen min mat så jeg leste litt men ikke så nøye på glasset som stod igjen etter dem.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Hadde jo vært kjekt ja....... Så litt på produktene til Nestle og fant det ikke der. Kanksje Hipp eller Småfolk?
sofi 81 Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Finnes fra småfolk fra 6 mnd. korn og frukt heter den gvis jeg ikke husker helt feil
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Vet du hva slags korn som er i den? Er den grei å bruke for en som ikke har spist grøt i mer en ei knapp uke? (6 mnd gammel) Vi skal være ute hele dagen i morgen, så det blir litt vanskelig med vanlig grøt.
sofi 81 Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Har kjøpt den , men ikke prøvd den selv enda. Er med ris.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Fin som mellommåltid den da kanskje?
sofi 81 Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Ja står at den er fin som mellommåltid. Litt mer mettende enn fruktmos
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 http://www.smaafolk.no/smaafolk_groter/
Super-Langbein Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 Kan du ikke bare ta med kokt vann på termos og grøtpulver i en liten skål med lokk?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #12 Skrevet 22. november 2007 Har ikke termos. Dessuten blandes grøten hennes med mm. Har forøvrig tenkt på det. Må seriøst skaffe meg en termos snart.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. november 2007 #13 Skrevet 22. november 2007 Har kjøpt den i dag, men ikke prøvd den ennå. Småfolk "frukt og korn" heter den... fra 6 mnd. Ser ut som ett middagsglass.. Like god kald som varm står det på den.. Kjempefint når man er på farten vil jeg tro:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå