Gå til innhold

Får man rabatt hos tannlegen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. når man er gravid?? synes jeg har hørt noen si det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei,tror ikke det....men du kan få rabbat noen plasser hvis du er student

Skrevet

Jeg tror jeg fikk rabatt hos min. Reparerte to knekte tenner, og betalte bare 700 kr for hver. Synes det var utrolig billig i forhold til den tannlegen jeg gikk til før jeg ble gravid i allefall.

Skrevet

Gravide hadde gratis eller redusert pris hos tannlege ei stund, men dette vart tatt vekk for nokre år sidan.

Skrevet

men er man veldig plaget av feks oppkast i svangerskapet kan man søke om støtte til tannbehandling, tror man kan søke til nav

Skrevet

Jeg er tannlege, og kan avkrefte det med rabatten.

Dersom du skal ha krav på noe støtte fra NAV fordi du har vært plaget med oppkast f.eks, må plagene kunne tilskrives oppkastet - altså syreskader, ikke hull i tennene, knekte tenner, mistede fyllinger osv. Det bør heller ikke være lenge siden man har vært til full sjekk og behandling ( mindre enn 2-3 år) slik at det avkreftes at det er et oppsamlet behov. Altså plager du hadde fra før, eller har fått fordi det er lenge siden det du har vært hos tannlegen.

Skrevet

Jeg har hørt at man ikke bør bore hull og sånn når man er gravid. Er det bare tull? Var kanskje mer aktuelt før når man brukte amalgam?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...