Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jeg får din og du får min? men du må være minst like god som meg da. Jeg er møkk lei av å dikte opp pedsvada selv.
RundLurt? Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Hva for slags pedoppgave holder du på med nå da?
RundLurt? Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Ja jeg vil forøvrig det, har så lyst å studere at jeg blir gaaaaaaaaaaaaaaaal!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 tre faktisk en om undervsinig av ikt og etikk en om prosjektarbeid en om ikt som læremiddel i skolen
RundLurt? Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Hvilke teoretikere bruker du, og hvilke problemstilling drøftes?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Jeg har skrevet den siste, men da iforb. men norsk2
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2007 Ang etikk og ikt, så drøftet jeg om det var etisk forsvarlig å lære elever å hacke. Viste til konsekvensetikk og pliktetikk, og rent praktisk i forhold til læreplan for mitt fag. Ang prosjektarbeid er det Vygotsky og Bandura, samt noe generelt om prosjektarbeid. Der ser jeg på muligheten for flow innen prosjektarbeid Den siste har jeg bare i hodet, men den trengte ikke strenge teoretiske rammer så den bygger jeg på artikler på nett og i utdanning. Det blir om hvordan lærere problematiserer det å ha IKT som et hjelpemiddel i skolen i stedet for å utnytte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå