Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Lite spørsmål bare. Lurte på hva dere andre damer syns. Før jeg ble gravid (og i begynnelsen av graviditeten, siden jeg ikke visste det) gikk jeg på en diet. Hadde bare gått på denne i 3 uker, men hadde tatt av 4kg. Jeg visste de ville komme RETT PÅ igjen når jheg slutta siden jeg var helt i begynnelsen av dieten. Og det gjorde de jo, med en gang, men det stoppet også der en god stund, før det begynte å øke videre. Det jeg lurer på er om jeg går utifra min opprinnelige vekt eller den når jeg hadde tatt av de 4kg? Jeg ble litt usikker her, jeg har hele tiden regnet med den vekten fra før jeg begynte på den her kjekke dietten (siden jeg visste kg kom rett på når jeg begynte å spise normalt igjen). Hvis jeg ikke regner med dem, så har jeg lagt på meg 6kg til nå (27uker) Noe jeg gjorde til nå sist svangerskap også, så for meg virker det mest normalt å regne slik. Og helt til sist, jeg er ikke ei som er hysterisk på vekt (begynte bare på diett for å se best ut til bryllupet i sommer) jeg vet man SKAL legge på sseg under graviditet, vil bare si dette for å ikke få alle de negative tilbakemeldingene på de som tror jeg er hysterisk opptatt av vekt. Lurer bare på hva dere syns?
Gjest Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 hmm egentlig et interessant spørsmål. Det blir litt samme for meg. Skal jeg regne fra utgangsvekta, eller fra laveste punkt midt i første termin. Synes jo det er bedre å si 7kg enn 9kg, men det er jo 9 kg fra minste vekt. Er selvsagt ikke veldig viktig, og har ikke noe svar til deg, så lenge vektoppgangen er temmelig normal, er det vel ikke noe jm/lege kommenterer heller ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå