lillegull:) Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 får kjøpt sånne vognposer med fine farger.. jeg vil ha lyseblå..hehe:) sett noen som har sånne poser og de er så fine.. sett de i rosa da..er ikke så varme så de kan ligge i de på kjøpesenter istedenfor dyne.. de er ikke så store heller.. også er det glidelås på de..hmmm.. noen som vet?? gjerne nettbutikk:)
lillegull:) Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 nei, de er i sånn voksipose stoff utenpå og sånn boblestoff inni liksom.. altså sånn dynejakkestoff.. sånn de er inni..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 F.eks: http://www.lilleprinsen.no/subcategory/9269/9269.html
mayaya Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Hvis du ikke skal ha en varm pose, men mer en lett som kan brukes på høst, vår og rundt nullføre, samt inne, så hadde jeg nok mye heller valgt en kosepose istedet for en Odenwalder... De er varme!
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Jeg tror jeg vet hvilken du mener. De har de på Brio butikkene (i hvertfall her i Bergen;) ) Også tror jeg Reflex har de, lurer på om de heter Ticket....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå