Dailis Skrevet 23. november 2007 #26 Skrevet 23. november 2007 Eh....VI ER IKKE GRAVIDE: Attpåklatten:-) ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ mamma søker barn-har fått 2 Snulder Gul Enke Karomamma superdupermamma til bee Dailis Og slike lister kommer jeg til å forbli på
Reveenka Skrevet 23. november 2007 #27 Skrevet 23. november 2007 Eh....VI ER IKKE GRAVIDE: Attpåklatten:-) ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ mamma søker barn-har fått 2 Snulder Gul Enke Karomamma superdupermamma til bee Dailis Reveenka Det er vel ingen som kan tro det er meg, hvertfall - men skriver meg på likevel!
allerhelstNorge Skrevet 23. november 2007 #28 Skrevet 23. november 2007 Vi er IKKE GRAVIDE: Attpåklatten:-) ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ mamma søker barn-har fått 2 Snulder Gul Enke Karomamma superdupermamma til bee Dailis Reveenka AllerhelstNorge ..... og kommer vel heller ikke til å være det flere ganger...
Travelmor Skrevet 23. november 2007 #29 Skrevet 23. november 2007 Vi er IKKE GRAVIDE: Attpåklatten:-) ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ mamma søker barn-har fått 2 Snulder Gul Enke Karomamma superdupermamma til bee Dailis Reveenka AllerhelstNorge Travelmor ..... og kommer vel heller ikke til å være det flere ganger...
trøndermamma Skrevet 23. november 2007 #30 Skrevet 23. november 2007 Vi er IKKE GRAVIDE: Attpåklatten:-) ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ mamma søker barn-har fått 2 Snulder Gul Enke Karomamma superdupermamma til bee Dailis Reveenka AllerhelstNorge Travelmor Trøndermamma
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. november 2007 Forfatter #31 Skrevet 23. november 2007 Her mangler enormt mange ennå ja, så intet er gitt:-) Og phantomet, du tror du er smart.............HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:-))
Natteravnen* Skrevet 23. november 2007 #32 Skrevet 23. november 2007 Vi er IKKE GRAVIDE: Attpåklatten:-) ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ mamma søker barn-har fått 2 Snulder Gul Enke Karomamma superdupermamma til bee Dailis Reveenka AllerhelstNorge Travelmor Trøndermamma Aries 69 -sjølv om eg egentlig kunne tenkt meg mange dullebabyer....men når en ikkje kan halde på mannfolkja so får det vere som det er...... ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. november 2007 Forfatter #33 Skrevet 24. november 2007 Nope, selv om noen sikkert ikke setter seg på så vi skal tro det er dem........hahahahaha..........men uansett så vil det nok snart gi seg en til kjenne......:-)
Tiggywinkle Skrevet 24. november 2007 #34 Skrevet 24. november 2007 Vi er IKKE GRAVIDE: Attpåklatten:-) ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ mamma søker barn-har fått 2 Snulder Gul Enke Karomamma superdupermamma til bee Dailis Reveenka AllerhelstNorge Travelmor Trøndermamma Aries 69 Tiggywinkle Jeg har levert 4 ;-) så det får holde.
Maud Skrevet 24. november 2007 #35 Skrevet 24. november 2007 Vi er IKKE GRAVIDE: Attpåklatten:-) ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ mamma søker barn-har fått 2 Snulder Gul Enke Karomamma superdupermamma til bee Dailis Reveenka AllerhelstNorge Travelmor Trøndermamma Aries 69 Tiggywinkle Maud Jeg er 100% sikker ;-)
Plutseliten :) Skrevet 24. november 2007 #36 Skrevet 24. november 2007 Vi er IKKE GRAVIDE: Attpåklatten:-) ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ mamma søker barn-har fått 2 Snulder Gul Enke Karomamma superdupermamma til bee Dailis Reveenka AllerhelstNorge Travelmor Trøndermamma Aries 69 Tiggywinkle Maud Plutseliten Vi er ferdige med å få barn,selv om jeg gjerne skulle fått maaaange flere Barnebarna blir neste....
Trollmora Skrevet 25. november 2007 #37 Skrevet 25. november 2007 Vi er IKKE GRAVIDE: Attpåklatten:-) ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ mamma søker barn-har fått 2 Snulder Gul Enke Karomamma superdupermamma til bee Dailis Reveenka AllerhelstNorge Travelmor Trøndermamma Aries 69 Tiggywinkle Maud Plutseliten Trollmora Jeg har ikke behov for 11 små troll, for her i huset er 11=2! Samtidig så kan jo bob-bob være hvem som helst, også en med sitt vanlige nick som står på listen her......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå