Kongenpåhavet Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hei;-) Jeg har nå tatt 2 kurer med pergo, dobbel dose. Har fått resept på 3 kurer av legen. Tar dere alle kurene på rad? eller har dere pausemnd innimellom? Er så usikker på hva jeg skal gjøre nå........
L<3E<3 Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 jeg skal ta 3 kurer så pause. men jeg starter med "vanlig" dose 2gang dobbel dose vis ikke resultat første gang da.. så dobbel til slutt så pause..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 jeg har alltid hatt pasue mnd mellom. Det er på en måte dumt å ikke ha det, grunnen er at pergo funker i pause mnd også. Greit å bruke den mnd også, uten å bruke enda en syklus med pergo. For snart 2 år siden ble jeg gravid i første pause mnd
jadida Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Jeg fikk resept på 3 ganger, som jeg skulle ta annenhver måned. Legen din skulle vel ha sagt ifra hvordan du skal bruke de, så jeg ville sjekket opp.
-lucy- Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Heisann! jeg hadde tom. pausemnd med enkeltkur - syntes det var litt drøyt og tenkte det aldri skulle funke, men ble gravid da tok også akupunktur den mnd jeg tok enkelt pergokur, men tok pause fra det også i mnd jeg ble gravid. Lykke til jenter, jeg heier på dere!!!
Charla Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Jepp....fikk beskjed om å ta 3 enkelkurer med en pausemnd mellom hver. Klaffet ikke de første to og da jeg fikk siste resepten var den gyldig for 2 kurer, så uten å kontakte legen tok jeg dobbelkur denne mnd og idag testet jeg positivt!!!!!!! Kan nesten ikke tro det selv!!! Helt vanvittig, men pergo er vidundermiddelet spør du meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå