Gå til innhold

Pergojenter:-) Har dere fått beskjed om å ha pausemnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei;-)

Jeg har nå tatt 2 kurer med pergo, dobbel dose. Har fått resept på 3 kurer av legen. Tar dere alle kurene på rad? eller har dere pausemnd innimellom? Er så usikker på hva jeg skal gjøre nå........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal ta 3 kurer så pause. men jeg starter med "vanlig" dose 2gang dobbel dose vis ikke resultat første gang da.. så dobbel til slutt så pause..

Skrevet

jeg har alltid hatt pasue mnd mellom. Det er på en måte dumt å ikke ha det, grunnen er at pergo funker i pause mnd også. Greit å bruke den mnd også, uten å bruke enda en syklus med pergo.

For snart 2 år siden ble jeg gravid i første pause mnd

Skrevet

Jeg fikk resept på 3 ganger, som jeg skulle ta annenhver måned.

Legen din skulle vel ha sagt ifra hvordan du skal bruke de, så jeg ville sjekket opp.

Skrevet

Heisann! jeg hadde tom. pausemnd med enkeltkur - syntes det var litt drøyt og tenkte det aldri skulle funke, men ble gravid da :) tok også akupunktur den mnd jeg tok enkelt pergokur, men tok pause fra det også i mnd jeg ble gravid. Lykke til jenter, jeg heier på dere!!!

Skrevet

Jepp....fikk beskjed om å ta 3 enkelkurer med en pausemnd mellom hver. Klaffet ikke de første to og da jeg fikk siste resepten var den gyldig for 2 kurer, så uten å kontakte legen tok jeg dobbelkur denne mnd og idag testet jeg positivt!!!!!!! Kan nesten ikke tro det selv!!! Helt vanvittig, men pergo er vidundermiddelet spør du meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...