Gå til innhold

Kommentar fra mannen:

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Du sjønner du er småbarnspappa når eneste du gleder deg til julebordhelgen på hotell, er at du kan sove så lenge du vil på lørdagen"

Synst det var litt godt sakt. Kjenner jeg gleder meg selv til å sove en to hele netter og å få sove godt utpå dagen;)

MEn spørst om jeg får sove da, kommer vel til å ligge våken å lure på hvordan småtten har det...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tror jeg at jeg har sagt mange ganger ja...

men en ting jeg lurer på er.. hvorfor er det så mange som går så opp i mors-rollen at de ikke greier å slappe av når ungen ikke er der? hva er det dere er redd for? og har dere helt mistet den dere var før dere fikk barn? jeg skjønner ikke at det går ann å sitte på en hotell-weekend å lure på hvordan ungen sin har det jeg og kanskje ikke få sove.

Skrevet

hahhahahha det er helt sant..:P

tenker sånn jeg også,når jeg skal ut..skikkelig bonus å få sove lenge ;))

Skrevet

Synes du virkelig det er rart, (S)tinkerbelle????

Og HI; Helt enig :-)

Skrevet

ja, jeg synes det er helt merkelig!! skjønner ikke at man kan ligge våken å gruble på hvordan ungen har det når man har reist bort så lenge ungen er med noen man stoler på som feks besteforeldre. jeg skjønner det virkelig ikke. nå er jeg vandt med barnefrie helger der lille er hos pappa'n sin og det kunne ikke falle meg inn å sitte på pub med kjæresten og venner å gruble på det!!! Og ikke kom med at det er anderledes om pappa passer, for da er fryktelig mange spørsmål her inne om det er ok for mor å dra bort en helg når far er hjemme å passer osv..

Jeg tror mange går helt opp i rollen som foreldre og bare ikke aner hva de skal ta seg til når de ikke kan tenke på perfekt oppvarmet barnemat og bæsjebleier.

Skrevet

(S)TinkerBelle <3

Var litt med et blink i øye den siste komentaren. Kommer nok til å sove bedre enn jeg har gjort på småtten sit 7mnd gamle liv;)

Men kommer helt klart til å ofre han en tanke og ti i løpet av helgen. Og kommer garantert til å undre på hvordan han har det når jeg går å legger meg.

Og i direkte motsetning til deg så synt jeg det er utrolig uforstålig at en mamma kan gå en hel weekend uten å lure på hvordan barnet har det hjemme.

Men det vil ikke si at jeg skal sitte på hotellrommet hele helgen med mobilen i hånden og hysterisk holde kontakten med barnevakten. For er det julebord så er det julebord og det betyr party;)

Skrevet

Tror du legger for mye i utsagnet mitt (S)TinkerBelle <3, Er langt fra det du beskriver og det jeg mente.

Å sende barnet sitt noen tanker når kvelden har roet seg og man har kommet i sengs og skal sove er nok rett og lett sundt.

Skrevet

jada, jeg tenker jo på henne jeg også.. men her inne så er det utrolig mange som ikke greier å foreta seg noe uten barna sine..

sov godt du, og klart du kan tenke på ungen din.. jeg bare skjønner ikke hvordan folk kan miste søvnen over det liksom.

Skrevet

Når Natty er på overnattinger så tenker jeg selvfølgelig litt på hun, men jeg klarer helt fint å kose meg skikkelig og sove utrolig godt for det.

Skrevet

JA er jo litt enig med deg og da. For det finnes jo de som ikke forlater barnet før det er flere år gammelt, som nermest hyperventilerer om besteforeldrene skal passe babyen en time eller to.

MEN det er liksom noe helt annet, tror de fleste, til og med du, ofrer barna en tanke innimellom. Vil ikke si at man får ødelagt hele helgen fordi om;) Man tenker jo somregel på barnet med glede da, ikke med frykt for at han ikke har det bra. For han koser seg nok noe enormt med besteforeldrene.

Skrevet

Det var i hovudsak til (S)TinkerBelle <3

Skrevet

jada, tankene mine går jo innom henne eller at kjæresten min nevner henne i forbifarten eller noe. men veldig veldig sjeldent sitter vi å snakker og gooogoooo'er om henne liksom. hehe.

Skrevet

Hehe....vi skal også på julebord, men det er her i byen da, dessverre. ;o) Har barnevakt fra lørdag til søndag, snuppa skal da være hos besteforeldrene. Så begynte jeg plutselig å tenke på om hun er for tung for reisesenga si, og da presterer gubben å si at kanskje de skal være barnevakt her hos oss da! Lurte på om han hadde blitt helt gal, det er jo det jeg gldere meg mest til med hele julebordet, å sove ut dagen etter! Da kjører jeg heller sprinkelsenga hennes på tilhenger bort til besteforeldrene altså!! ;o)

Kos dere! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...