Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 snuppa har fått det, aaaaner ikke hvor fra.... hun har bare 2 "kopper" da, så får behandle det fort så det ikke sprer seg.
Honningmelon Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Eldste har hatt det. Fikk det av et sår inni hånda. Vi var veldig nøye med å smøre med salve, dekke det til osv, men det dukket likevel opp nye kopper på hendene hele tida. Så han var ikke kvitt det før etter en mnd :-s Ble ingen bhg den mnd...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 De sprer seg superraskt, så ikke sikkert hun har 2 kopper når hun står opp i morgen nei, og de kan være mye større enn de er nå. Dra på apoteket å kjøp brylidin (tror det er slik det skrives) ha på salven og ha plaster over. Da forsvinner det fort. Smitter ikke når det er salve på
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 ja skal på apoteket imorgen. Stakkar lille, håper ikke hun har fått flere imorgen. Har fått resept på en salve, men den brylidin er jo reseptfri har jeg lest, så det er jo litt rart... han legen skrev så slurvete, så har ikke sjans til å lese hva det står ;o)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Den er reseptfri ja. Men leger kan skrive resept på kremer som er reseptfrie også. Men det kan også hende han har skrevet ut en annen krem å da
Gjest Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Jeg har en brennkopp på haka. Det satte seg i et munnsår jeg hadde for 1 mnd siden, og spredde seg så jeg fikk et stort og betent sår på haka... Grusomt ekkelt og vondt. Men nå er det nesten vekke, heldigvis! Jeg fikk penicillin med legen, siden det var så hissig, også smurte jeg med bacimycin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå