Gå til innhold

Brukt eller nytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har dere kjøpt mye brukt utstyr til deres lille? vogn, seter osv..

I såfall, hvor fikk dere tak i det?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter nummer tre her så sdet meste var jo i hus, mne har kjøpt ny vogn.

Når vi fikk vår første kjøpte vi brukt bilstol, reise seng, bæremeis. Fikk arve seng og dyner ol fra familie. Har ellers kjøpt ny voksi pose og klær og sånt, men synes det er altfor mye pent brukt som selges og vil gjerne oppfordre til å være litt økonomisk lure og ikke minst tenke litt konsum.......

Vi er mange venne par som bytter klær ol oss i mellom, og det er veldig kjekt.

Fant det meste jeg kjøpte brukt på finn og i avisen.

Skrevet

Ja, er det jeg har sett også. Finnes jo så mye fint som selges brukt. Tror vi skal gå for det i hvert fall.. en del nytt skal vi jo kjøpe ;) Er jo litt av gleden det..=)

Skrevet

Vi fikk vogn, stellebord, seng og masse klær i arvegods fra familien. Men bilstol kjøpte vi, det tar jeg ikke sjansen på å kjøpe brukt annet enn av noen jeg stoler på..

Nå må vi kjøpe ny vogn og nytt stellebord, og må innrømme at jeg gleder meg litt..... Hvis nå alt går bra da.

Skrevet

Både og. Får litt brukt utstyr av familie og venner, og regner med å kjøpe resten nytt.

Skrevet

Kjøpt brukt søskenvogn og får endel brukt av et vennepar av sånne ting de ikke bruker lenger.

Ellers har vi kjøpt det meste nytt til storebror, og håper å få tilbake noe av det vi trenger fra brødre og søsken av mannen min som har lånt det meste av hans.

Man finner fantastisk mye fint brukt, til både hus, hjem og baby på finn.no. Og fengselsutsalg rundt om i landet har faktsik endel flott. Storebror her i huset har fått både brannbil og gyngehest i gave fra et fengselsutsalg.

Vi kjøper vugge til nr to fra et sånt utsalg også.

Skrevet

Sist gang kjöpte vi brukt vogn, bilstol, babygym, vippestol, bleiebötte og jeg 'arvet' mammatöy og noe babyklär.... denne gangen blir det mye arvetöy, har brukt mye arvet gravid töy denne gangen også. Skal bruke sengen etter förste. Bilstol, vogn og mye annet kjöpes nytt.

Kjöpte brukt av venner og venners venner/bekjente. Og arvet av familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...