Gå til innhold

Ringte politiet nettopp jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ringte på døra isted, der sto det en litt "lurvete" mann som sa han var fra norsk gallup og om jeg ville være med på en undersøkelse, nja, sa jeg, jeg måtte se papirene først. Da dro han opp en sånn mobil-aktig ting og sa han skulle bruke den. Da sa jeg at jeg måtte se bevis for at han jobbet der. Det hadde han ikke, da ba jeg han om å gå, for jeg ville ikke slippe han inn hvis han ikke engang hadde bevis for at han jobbet for NG. Greit nok, han gikk.

3 min etterpå kom han tilbake og ringte mange ganger på døra, jeg åpna selvfølgelig ikke.

Så jeg ringte politiet og fortalte hva som hadde skjedd. Det kan jo være han er en sånn som lurer seg inn hos gamle damer. :/

Er jeg hysterisk eller var det riktig av meg å ringe...?

Hvis han var en ærlig og redelig mann vil jeg bare si: Unnskyld gallup mannen. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært en gallupmann så hadde han ikke ringt på døra mange ganger på døra de etter å ha snakket med deg med mindre han så huset ditt var i brann eller noe.

Skrevet

Jeg hadde nok gjort det samme! Spesielt her hvor jeg bor, midt i bushen.. He he..

Skrevet

Det hadde jeg også gjort, ja. Men jeg hadde nok ringt politikontoret, ikke nødnummeret :-)

Skrevet

Ja, ringte 112. Man skal vel egentlig ikke ringe dit for sånne ting? Men var det første jeg kom på. Prata med pappa og han formante meg å ringe øyeblikkelig siden jeg ble redd.

Så nå sitter vel mamma og pappa og skjelver i buksebeina 150 mil borte. :0).

Det var ekkelt, men jeg er vel kanskje bare pysete...

Skrevet

Hmmm, nja, jeg vet ikke. men om de ikke vil gå er det vel ofte et tegn på at de ikke har rent mel i posen tenkerjeg...

Skrevet

Nå har ikke hi sagt at hun ringte noe nødnr heller....Vi må vel gi folk kred.nok til å anta at de klarer å ringe kontortlf i tilfeller hvor liv og helse ikke står på spill... :)

Skrevet

Hva sa politiet da?

For en tid tilbake ringte det på døren her, jeg tittet ut gjennom et vindu først, men det var ingen der, men litt etter hørte jeg noen trå i grusen utenfor og enda litt senere på verandaen..

Jeg satte på lysbryteren og hørte ikke noe mer. Litt creepy.

Skrevet

Hehe.. Skulle vel kanskje ikke ringt nød.nr nei.

Ser jeg jo nå som jeg fikk svar fra dere.

Er vel bare litt korttenkt jeg. *flau* ;)

Men det virka da ikke som de ble sure for at jeg ringte (heldigvis), og de spurte om hvordan han så ut og sånt.

Skrevet

Bare til opplysning: Hvis ingen ligger og dør og ingen retter våpen mot deg kan du ringe 02800 for å få tak i politiet:) Hvis de mener at det haster fælt likevel setter de deg over til nødtlf

Skrevet

Nei, det virket ikke som om de skulle gjøre noe. Men nå vet de det i allefall. Og jeg skulle bare ringe hvis han kom tilbake.

Sweet amber: Takk, det er notert. ;)

Skrevet

Jeg hadde kontaktet Norsk Gallup i morgen og hørt om de har en sånt opplegg rundt dere

Skrevet

Ja dæven. Det skal jeg gjøre. Skal ringe dit i morgen. Da får jeg iallefall visshet i om det faktisk var en gallup-mann eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...