Tomine is my star Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Noen som har barn med navlebrokk? Jenta mi har hatt det siden hun ble født,legen sa det ville gå tilbake innen hun var ett år.. Nå har det bare blitt verre... Var just hos lege nå,og han hadde ingen anelse om brokk sa han.. Fikk bare en ny time hos en annen lege om en uke... *oppgitt*
Tomine is my star Skrevet 22. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. november 2007 Ingen med erfaring?
Mamma til to tette Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Gutten vår fikk fjernet dette rundt 1 mnd men hs sa at det var vanlig andre steder å gjøre ingenting. Husker ikke helt hva det het, noe med stift som hun tok på navelen og etset det overfødige bort. Han kjente ingenting siden det ikke er følelse i den overflødige navelen. Dette hjalp deg vel ikke siden din jente er så stor men merkelig at legen din ikke har mer peiling.
Sånn kan det gå Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Det du (Mamma til aprilgutt) snakker om er litt "dødkjøtt" i navlen, det er _ikke_ det samme som navlebrokk. Navlebrokk er at en del av tarmen buler ut i en svahet/åpning i magemusklene.
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Vi har tvillinggutter som begge hadde navlebrokk etter fødselen. Vi fikk beskjed om at dette normalt ville trekke seg tilbake av seg selv. Når guttene var ett år fikk en av de en kraftig mageinfeksjon. Etter ett døgn med oppkast merket vi at navlebrokken hadde forandret seg. Tidligere hadde han ingen problemer med brokken, men nå var han tydelig utilpass og smertepåvirket. Jeg kontaktet lege flere ganger,men ble avvist hver gang fordi navlebrokk " skal ikke være vondt"! Jeg stolte heller på magefølelsen og ble tilslutt sendt inn på sykehuset. Der viste det seg at en del av tarmen hadde kommet i klem i brokken pga all oppkasten. Han ble opperert og har ikke hatt problemer siden. Broren har aldri hatt problemer med sin brokk. Har fortsatt litt "utovernavle" , men det er jo det mange som har.
Hannie Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 vist den blir rød hissig eller blå eller, du ser barnet ha smerte skal den opereres! det har jeg hørt småen min ha d osså
Tomine is my star Skrevet 22. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2007 Klara-Q...du har pm! Takker for svar alle sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå