Gå til innhold

Jeg er så trist og oppgitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt er bare dumt.. Jeg er influensa-syk og utslitt og har 1000 ting som skal ordnes og forberedes..

Ungene er pottesure på meg fordi faren er hjemme og av ham får de lov til det de vil...

Er frustrert og sint fordi jeg PRØVER å sette noen grenser for barna, mens han mener jeg er alt for streng og overprøver så og si alt jeg sier og gjør...

Jævla dustegubbe! Det er JEG som må ta opp kampen igjen HVER ENENESTE GANG han har dratt..

Han forstår visst ikke at barn på 2 år ikke bør drikke sjokolademelk og se på barnetv hele dagen.. "de må jo få lov å kose seg litt da".. er svaret jeg får.. Har prøvd å forklare at de blir grinete og vanskelige når han lar dem gjøre dette, men han mener at det blir de ikke...

Samtidig føler jeg at jeg trenger litt kjærlighet når han en sjelden gang er hjemme.. Greit nok at han vil bruke mest tid på barna sine, men når de er i seng burde han kunne vie meg litt tid.. Men da er det alltid noe på tv eller noe han vil lese eller noen han må snakke i tlf med osv..

Han har tydeligvis ikke behov for noe nærhet med meg, og det sårer meg..

Dette endte med at jeg forlot huset i gråtende sinne (ja jeg er gravid)..

Føler at jeg muligens overreagerer, men jeg er så utslitt etter å ha tatt meg sammen hver dag i 2 mnd at det bare brister når han er hjemme..

Ikke blir det tatt noe hensyn til at jeg er syk, gravid og sliten (jobber i tillegg med barn).. Tar jeg opp dette mener han at jeg bare ser meg selv og at han og er sliten etter mye jobbing..

Alt går liksom så greit når han er borte.. Jeg savner han og gleder meg til at han skal komme hjem, og nesten hver eneste gang skjærer det seg.. Jeg blir sint og lei meg og han mener jeg overreagerer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah.. syke manipulerende kjærringkrerk der du er:-) for det første så er det jævlig turn-off å sitte å kose med ei influensasyk gneldrekjærring som lukter sykdom, snørr som renner, rød under nesa og hoster i kjeften ved et klissete seigt kyss..."yakk" du burde heller være glad for at gubben din holder seg unna den virusbefengte snytfilla di:--)

Skrevet

Alltid like hyggelig med svar fra deg, gamle ørn..

Skrevet

takk for det vennen:-) Du bør heller være glad for at den underkua tøffelhelten din er hjemme sammen med ungene når du er syk, fremfor å sitte her inne med sutter om at han burde sitte opp i trynfjøla di for å sleike basselusker og annet svineri:-)

Skrevet

Han er ikke hjemme fordi jeg er syk. Hadde det bare vært så vel.. Om det var grunnen hadde han nok ikke kommet hjem.. Han måtte ha fri pga at han har jobbet for mye..

Skrevet

men han er hjemme, sammen med ungene uansett da:-)

Skrevet

Greia er at han oppfører seg som en snill onkel i stedet for en far.

Skrevet

Jeg hadde bare sluppet taket helt en dag! Bli snill tante du; mens du ligger på sofen og bælmer sjokolademelk, gnir inn maten i sofaen etc... Kan hende hvis du slipper opp helt at han må trå til med litt grenser. Men da må du gå all the way! Bare si du er helt enig, man må jo kose seg litt.Si du har tenkt over dette og nå er du så enig! Legg deg ned og kos deg! Kos deg så innih...... mye. Når du tror du har gjort et poeng...kos deg litt til...

Skrevet

Jeg er både, onkel, kompis, far, dommer, bøddel og privatsjåfør, for mine drittunger...avhenger liksom litt av situasjonen og humøret på hver enkelt av oss!!! hadde jeg hatt ei sytkjærring så hadde jeg tuppet henne i ræva rett på soverommet, for å få fred og lite innblanding i hva jeg gjør eller ikke gjør med ungene...hrmmmf.. synes faktisk jeg minnes slike situasjoner også med min eks:-) En STOR grunn til å ikke velge manipulerende kvinnfolk som sin partner!!! tror jeg bor alene et partre år til jeg:-)

Skrevet

Skal jeg si hva det ekleste er, Yppert? At man plutselig sitter der og er et sutrete manipulerende kvinnfolk uten å ville det sjøl en gang. Noen ganger tar jeg meg selv i å si ting jeg aldri hadde trodd jeg skulle si. Tviler på at noen VELGER et manipulerende kvinnfolk. Men det bodde nå ihvertfall en inni meg som ingen visste noe om. Jaja, det får lære mannen min til en annen gang at man ikke blir sammen med tjueåringer/småunger ustraffet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...