Gå til innhold

den jæ..a jule

Mamma til to skjønne gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ut med litt frustrasjon.

Vi var hos svigers forrige uke, der svigermor kommer med et forslag om gaver. Vi kutter ut å gi gaver til hverandre for da kan vi bruke mer penger på barna. Dette forslaget var både hun og min svigerinne enige om. Jeg ble litt paff, jeg elsker å få gaver, og gav uttrykk for dette. Hele argumentet var at vi alltid kjøper gaver ikke har bruk for og at vi da heller kan kjøpe mer til alle barnebarna ( de har hele 2 stk) Jeg har en gutt på 2 år, og min svigerinne har en gutt på 3 år.

Jeg sendte melding til min svigerinne om vi skulle kjøpe til barnas oldermor, eller om vi skulle slutte med gaver til henne også. Etter 3 dager sendte jeg samme melding, da jeg ikke hadde fått tilbakemeldig. I dag fikk jeg svar; "vi skal ikke kutte hverandre helt ut, men kjøpe en ting til 100 kr til hverandre". Jeg sa da at jeg mente at det bare var tull, jeg mener at vi kan spandere enten det vi har gjort tidligere eller kutte helt ut. Da fåt jeg til svar at jeg bare kan kutte dem ut, for de (svigermor og min svigerinne) kjøper bare en liten ting til hverandre.

Hva meningsfullt kan jeg finne til min svigermor/svigerfar og min svigerinne/svoger for 100 kr pr par???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flaxlodd eller en lottokuppong. hadde ikke giddet å legge noe mer i det.

Skrevet

hvitvin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...