Gå til innhold

noen som har erfaring med cerazette ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har, jeg var ikke fornøyd. da jeg begynte på dem begynte jeg å blø etter 2 uker, som vanlig mens, den varte i 1 uke, så etter to uker igjen blødde jeg på nytt. så jeg hadde to mens liknende blødninger i månden. så en månde begynte jeg å blø i 4 uker i strekk, ikke alltid det var så mye, men liksom litt hele tiden. valgte å slutte etter 3 mnd bruk. så har vert uten prevansjon 1 mnd nå, og på mandag fant jeg ut at jeg var gravid igjen..... ikke planlagt, men nurket er velkommen...

men jeg kjenner en som ikke fikk mensen i det hele da hun begynte på dem, så det er ikke alle som har det som meg....

Skrevet

Jeg har bruker cerazette og jeg er kjempe fornøyd med dem. Har ikke hatt mens i det heletatt etter fødselen for 8måneder siden. Men dette er vell innviduelt om enn får mens eller ikke, men jeg vet av flere som har det som meg.

Skrevet

Jeg har. Når jeg amma og gikk på cerazette så gikk det kjempefint. Blødde innmari lite når jeg skulle ha mensen min. Ca 1 dag eller no og det holdt med truseinnlegg. Men jeg fikk en del humørsvingninger noe som gikk ut over sambo stakkar.

Men når jeg slutta og amme så begynte jeg å blø og da blødde jeg i 6 uker i strekk eller no.. mista så mye blod at jeg fikk blodmangel rett og slett. Ble dårlig, så jeg slutta og begynte på vanlig p-pille da.

Men dette varierer fra person til person. Venninna mi blødde omtrent ingenting mens hun gikk på de.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd!

Har gått på de i 4 mnd nå. Blødde litt andre uka jeg gikk på de, som en svak mens, men har overhodet ikke blødd siden :-)

Merker ingen bivirkninger heller, på vanlige p-piller får jeg hodepine, soppinfeksjoner og humørsvingninger, på cerazette har jeg ikke merket noe til noen av delene!

Skrevet

Prøvde den i 3-4 mndr, ikke fornøyd. Bare kluss med blødninger. Mye hodepine. Kviser på ryggen og i nakken. Forverring av PMS. Faktisk mer fornøyd med hormonspiralen.

Skrevet

Begynte 6 uker etter fødsel og har spist tre brett nå. Har ikke hatt blødning i det hele tatt. Ammer da.. Fikk kraftig hodepine og var svimmel i et par uker fra jeg begynte med de, vet ikke 100% om det skyldes pillene, men tror jo det. Gikk over da..

Synes altså de er bra foreløpig ;-)

Skrevet

Jeg begynte også seks uker etter fødsel, har tatt nesten to brett nå. Ingen blødninger eller andre bivirkninger hittil.

Skrevet

gikk på dem før jeg ble gravid og er veldig fornøyd med dem...søsteren min liker dem ikke hun blødde masse mellom mens og fikk kviser av dem.så det er jo varierenden far person til person:)

Skrevet

Holder på med 2. brett nå, var kvalm i starten men det gikk over. Jeg tåler normalt ikke hormoner (har prøvd flere andre typer som gjorde meg mannevond!!), men disse ser det ut som jeg tåler. Ingen bivirkninger nå når jeg er godt i gang ser det ut som. Normal mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...