Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Han falt på isen i går, de gikk av bussen i Oslo, de skulle på tur til Kiel, pappa sklei og falt og slo albuen sin. Det ble et litt dypt sår i følge mamma, de rakk ikke legevakta da, så de fikk en sykepleier på båten for å se på det, han ga mamma bare en plastlapp, ikke ville han sy, ikke fikk de med seg sånne stiks heller som enn kan han over. I dag hadde det satt seg betennelse i såret, de var hos lege i Kiel, men de kan ikke særlig godt språket så jeg fikk heldt med meg hva som var galt med såret, men han må begynne med antibiotika. Er så bekymret nå. Det går sikkert bra. Men jeg er så glad i foreldrene mine og er bekymret for de. Lovde mamma å kjøre de på legevakta på Lillehammer i morgen.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Huff da, ønsker god bedring til pappaen din jeg
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 Takk for det. Jeg håper han har fått antibiotikaen allerede da men det vet jeg. Jeg er ikke skeptisk på leger i utlandet for de kan være minst like gode, men det at foreldrene mine ikke er flinke i språk bekymrer meg
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Ja ikke sant, språk er alltid en hindring. Og er dem ikke noe gode på engelsk engang så blir det verre. Er jo også veldig mange tyskere som ikke kan engelsk
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 Men det går nok bra. Jeg har vært borti mye stygge sår på jobb på gamle mennesker, og det har gått bra. Jeg vil ha de trygt hjem igjen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå