Gå til innhold

hvordan gikk det med hun med 4lingene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror hun forsvant etter hvordan folk her inne behandlet hun da hun fortalte hun hadde fått. Ble jo litt av et oppstyr her inne.

Håper det går bra med hun og de små..

Skrevet

Ånei, stakkars.

Hun har jo noe annet å slå tiden i hjel med en bim, da, men så utrolig ekkelt hvis hun har blitt mobbet ut.

Jeg lurer på hvor lenge moderator har tenkt å holde så slakk line her inne. Har hun ikke fått med seg hvordan folk holder på tidligere?

Skrevet

jeg har ikke fått med meg noe om 4-linger... men det kan vel ikke være noe å mobbe???? ble ho mobba pga hun skulle få 4 lissom?

Skrevet

Fordi noen valgte å ikke tro på at det var sant fordi hun ikke hadde vogna klar da de kom til verden i uke 29...

Skrevet

for noen syke folk her inne.. kjedelig å være så barnslige også attpåtil skal "mobberne" bli mødre... godt forbilde for babyen... latterli

Skrevet

De laget til og med egen tråd på kranglesiden der de påstår at hun lyver...grøsser over sånne folk jeg alså!!!

Skrevet

jeg ser virkelig ikke hvorfor de må holde på slik jeg...

Er så patetisk og barnslig

Skrevet

Sånn generellt kan man jo forstå at enkelte er skeptisk osv, spesiellt med tanke på noen av de andre innleggene som var kommet fra moren. Jeg skal iallefall ikke si at noen lyver, men jeg vil samtidig understreke for dem som ikke vet det; firlingfødsler skal teoretisk kun inntreffe hvert 15 år i Norge og det er ikke ofte for å si det slik.

At enkelte kaller andre for mobbere osv får dem selv stå for, kanskje man må gå i seg selv å se hva man står for. Tenk bare på hva som kommer frem i et annet innlegg her på forumet; hva tok du med deg fra sykehuset?????? Hva er værst, stjele fra sykehus eller ikke ha tro på at noen har fått firlinger???

Gleder meg til å se barna jeg, for regner med at det vil komme bilder om ikke annet på morens profil her inne når ting har roet seg litt ned og barna er friske.

Dette er ikke et innlegg til forsvar for dem som blir kalt mobbere, eller tvilere eller hva det måtte være. Det er kun ment som en belysning av faktum i saken, og et ønske om at folk er "edruelig i denne sak" , meg inklusiv.

PS For min egen del er dette siste meningsytring i denne sak, og håper flere andre også kan sette strek nå...

Skrevet

Herregud kommer du her og...RISTER OPGITT PÅ HODE....toblå har uansett min fulle støtte og jeg ønsker dem alle lykke til videre

Skrevet

Hvorfor skulle ikke jeg få skrive under dette innlegget når du gjør det?

Hva er det som får deg til å tro at er noe bedre enn andre?

Du støtter toblå, ja det gjør jeg og om du har vært i tvil og jeg gleder meg faktisk til å se bildene av de små når de kommer. Selv om jeg støtter henne kan jeg jo ha forståelse for andres meninger, selv om DU tydeligvis ikke har det.

Synes hverken du eller andre er i posisjon til å "RISTE PÅ HODET" som du uttrykker deg så fint, over andre og andres meninger. Du er når alt kommer til alt helt sikkert hverken bedre eller dårligere enn andre. Men det er mulig du føler deg prektigere enn andre hva vet jeg........

Skrevet

Må bare si at det å tvil på henne fordi hun ikke hadde kjøpt seg vogn enda blir bare for dumt!

Om en går med fire barn i magen er det ofte en stor risk for at ting ikke går bra med alle! Og oftest blir de født for tidlig. Hva skal en så men en barnevogn til 4 om to av dem ikke klarte seg? Og når tidlig fødsel er nesten en selvfølge, hvem er da ute og triller uka etter??

Etter min mening ha de enda god tid på å finne seg en passelig vogn!!

Håper det går bra med dem alle jeg! Og om det viser seg at det ikke var sant så har ikke jeg tatt noen skade av det heller!:)

Skrevet

tenker mer at hva HVIS det er løgn, hvem bryr seg...folk har for lite å drive med:P

Skrevet

Krangle KRanGLE!!!!!!! JA JA!!

Jeg bestillte vogn i uke 32 eller noe og hentet den dagen etter fødtselen.... er det så rart!!!

Lykke til med dine små!! ¤4 stk på ca en kg, tenk så flinke legene er i dag!!! ::))

OG DERE KRANGLEBØTTER!!!

dere er egentlig ikke uenige, men dere bare må missforstå hverandre og ingen sier unnskyld!! Det er en god egenskap å kunne tilgi..... ;)

Skrevet

Saklig...Huff, enkelte folk...

Det er ikke så rart at folk tviler på deg slik som du uttrykker deg.

Skrevet

Hei, jeg hadde egentlig ikke tenkt å skrive noe her, da jeg ikke fikk med meg kranglingen på de andre trådene. jeg leste bare trådene da de først kom ut, før all kranglingen tok til. Men jeg må si at når jeg så denne tråden så var noe av det første jeg tenkte... Firlinger, tja det kan være noen er ute og skrøner her...

Derfor tenkte jeg at jeg skulle skrive hva det var jeg reagerte på.

De skulle jo ikke komme enda skriver hun. Og så kom de i uke 29. Etter en rask googling kommer jeg til denne vg artikkelen:

http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=123236

Firlingene ble født i 32. uke, godt over tiden for det som er vanlig for firlinger, 29 uker.

Så det er altså å forvente at firlinger blir født i uke 29.

Jeg er vanligvis ikke med i sånne krangle innlegg. Men denne gangen klarte jeg ikke å holde meg unna.

Jeg mener ingenting om firling damen. MEN jeg kan skjønne veldig godt at folk blir skeptiske. På den andre siden, hadde jeg aldri skrevet innlegg direkte til henne der jeg hadde lagt frem mine mistanker.

Nå legger jeg de jo her, så jeg er nok ikke så mye bedre selv...

Skrevet

Men hun hadde fått en keisersnittsdato senere og gikk nok ut i fra den. Det ble hastekeisersnitt fordi hun begynte å blø...

Selvfølgelig kan folk være skeptiske, bare synes det ble litt vel mye drittslenging samtidig.. Var veldig mye av det som ble skrevet som var helt unødvendig.

Håper hun kommer tilbake..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...