27dager Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 ...har opplved det mye de siste dagene og lurer om det kan være et tegn-- man leiter og leiter, vi er ikke flink til å vente..
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg har veldig kløe på brystvortene, men jeg fikk det for en uke siden ca. Og da var jeg 9 uker, så jeg vet ikke om det kan brukes som graviditets tegn..
kajfla Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg klør også veldig. Har kjøpt purelan på apoteket. En amme salve. jeg er i uke 14, og har klødd en stund
tiltiderensom Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Mine klör, men jeg er i uke 31 da... er vel kanskje et voksetegn...
Bolla og lille rosin Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Ikke for å skuffe deg, men jeg også klør på brystvortene. Men jeg gjør det stadig jeg da... Så formin del er det i alle fall ikke et graviditetstegn...
mamma til 2 små:=) Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Jeg klør også!Kan være sopp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå