Gå til innhold

andre som har brystvorter som klør?...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...har opplved det mye de siste dagene og lurer om det kan være et tegn--

 

man leiter og leiter, vi er ikke flink til å vente..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig kløe på brystvortene, men jeg fikk det for en uke siden ca. Og da var jeg 9 uker, så jeg vet ikke om det kan brukes som graviditets tegn..

Skrevet

Jeg klør også veldig. Har kjøpt purelan på apoteket. En amme salve. jeg er i uke 14, og har klødd en stund

Skrevet

Mine klör, men jeg er i uke 31 da... er vel kanskje et voksetegn...

Skrevet

Ikke for å skuffe deg, men jeg også klør på brystvortene. Men jeg gjør det stadig jeg da... Så formin del er det i alle fall ikke et graviditetstegn...:(

Skrevet

Jeg klør også!Kan være sopp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...