Gå til innhold

fy søren du som la ut linken til nok200

Anbefalte innlegg

Skrevet

5000!!!!!! Fant ingenting der inne som jeg kunne tenke meg og kjøpe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da makan til negaitvitet da, damer! Om dere ikke fant noe der inne, så trenger dere da ikke utbasunere det sånn :-p

Fant masse ting som jeg vet at tantebarna ville likt å få til jul, feks.

Skrevet

Unødvendig at halve Dib må ødelegge gleden til HI over at hun tydeligvis fant mye hun likte.

Tror det er mange som ikke har vært på Nille for jeg kan ikke akkurat se likheten....

Skrevet

Litt frekt da at så mange sitter å maser om hvor lite pent de hadde der, med tanke på hun som har handlet. Tenk dere at dere kom fornøyd ut av en butikk og etter at dere hadde handlet, så får dere de komentarene...............ikke alle som hadde syns det var ok.

Skrevet

skjønner egentlig ikke hva som ikke falt i smak der inne jeg da men...finner utrolig mye fint der inne jeg,og skal handle julegave til sambo der inne..

takk HI for denne linken :))

Skrevet

Helt enig :-)

Finner forresten mer som ser bra ut, jeg :-p

Skrevet

hahahahahaha.. så latterlig. om man ikke tåler å høre at andre synes det ikke var noe fint der inne så er man jaggu hårsår. folk har da forskjellig stil men det er vel feks lov å si at man ikke liker det.

Skrevet

Hadde det vært spørsmålet så hadde det selvfølgelig vært greit, men her syns jeg nesten det lyser missunnelse over at andre har handlet for mye penger.

Skrevet

Ja jeg skjønner heller ikke poenget med å si at de syns det var stygt, eller nille-preg over det.

Det var jo så mye forskjellig der, så noe må vel falle i smak, ikke var det så spesielle klær der heller, bare helt basis syns jeg. Mye jeg kunne tenkt meg å kjøpe til jr, men de hadde ikke i str hans.

Skrevet

nej, vet du hva.. jeg blir ialleall ikke misunnelig for at andre handler for mye penger i en nettbutikk der jeg synes alt så ut til å passe amerikansk trailer-trash? hoho!!! hadde hun postet at hun nettopp hadde kjøpt 2 par marc jacobs sko til 3000 kr paret så hadde jeg nok blitt litt misunnelig ja. *ler*

Skrevet

et spm,jeg har handla tre ting der nå,vil det si jeg får 3 pakker da ???

Skrevet

Fy fan, da er jeg harry gett, for der fant jeg myyye fint!!!!

Kule billabong hettegensere, levis bukser til små, kose joggedresser med disney på o.l.

Kan ikke fordra all den spiderman, batmann, krig og tængsær som er på gutteklærne, men har fant jeg myye nydelig!

Men, hvordan er det da? Må man kjøpe en og en ting?? Det for noe da?

Skrevet

så disney er ok men ikke spiderman? skjønner jeg ikke gitt...

Skrevet

Det er jo en utenlandsk side, så ja, man kjøper en og en vare for under 200 kr for å slippe moms og toll.

Skrevet

Jeg syns den andre kjolen var sååå nydelig jeg..den helt hvite med litt sort mønster... synd jentene mine ikke trenger kjoler nå :/

Skrevet

Ikke alle som syns Spiderman er like søt som Ole Brum eller Mikke Mus, og ikke alle syns at krig og drager passer til søte små gutter, skjønner du det da?

Skrevet

Åja! Får jeg en jente noen gang så blir det en liten prinsesse :)

Skrevet

men blonde langbeinte prinsesser passer godt til små jenter da eller? hahahahaah. akkurat som prinsesser og dill gir barn noe sunnere selvbilde en spiderman og drager. men meg om det da.. det var uansett ikke denne diskusjonen..jeg lurte bare ang det hun sa om spiderman og disney.

nå ble vel linken om nok200 i utgangspunktet lagt ut som et tips til å handle der inne sant? og når da hi drar linken frem igjen så må hun og andre neste regne med at folk ikke finner noe de liker der inne.

Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha sagt at prinsesser og dill gir barn et sundt selvbilde, så det ble vel ikke så saklig egentlig.

Og det er så klart sikkert greit at ikke alle kjøper noe inne på siden, har ikke gjort det selv heller jeg. Men jeg skjønner bare ikke poenget med å fortelle det, og i tillegg si stgge ting om klærne inne der (som forøvrig er helt orginale plagg, så jeg lurer virklig på hva dere bruker når det ikke er jeans og t-skjorter engang, for det var det masse av inne der.)

Skrevet

Nei, jeg mener ikke at alle skulle være missunelig for hvilke varer hun har kjøpt, har full forståelse over at ikke alle liker det samme. For min del hadde jeg ikke satt særlig pris på 2 par marc jacobs sko om de hadde solgt det på den nettsiden til udner 200 kr. Men tror nok at noen er missunnelige over at hun har shoppet for 5000 kr i en fei. Men samma faen for meg. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...