Gå til innhold

Går det greit å sende takkekort med julekortet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er nå 41/2 måned og jeg holder på å bestille julekort.. Men har ikke sendt ut takkekort/nyfødtkort enda.. Er det OK å putte takkekort og julekort i samme brev?? Litt usikker... For kan ikke skrive takk for gaven osv. på alle julekortene - da vi ikke har fått gave fra alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vet at du skal gi takkekort til 40 stk så tar du med takk for gaven og god jul på de,og hvis det er 20 du bare vil sende julekort til så bestiller du 20 med bare god jul....

Mange som kombinerer det.

Skrevet

Det høres jo helt vilt ut! Sende de to kortene sammen! Det tror jeg de fleste vil bli forvirret over. De du ikke skal sende takkekort til er det jo greitt med da. De får jo bare et kort; altså julekortet! Det er litt verre med de som skal ha to; jeg foreslår; send takkekort så fort du kan. Vent litt,,, noen dager... kanskje 4 dager holder.. og så sender du julekort. Det tror jeg er det beste du kan gjøre. Håper du får flere tips, det er sikkert mange måter å gjøre dette på. Lykke til

Skrevet

Nei, det går simpelthen ikke an!

Det bryter med god takkekort/julekort kutyme.

Skjerp deg menneske! Bare å spørre om noe sånt er rett og slett uhørt!

Skrevet

Har du ikke sendt ut takkekort enda??!!

Da vil jeg anta at de som ga dere barselgave er rimelig pissed off, mye mulig at den påtenkte julegaven til dere er trukket tilbake allerede.

Du bør straks bestille deluxe utgaven av julekortene hvertfall og send med en legeerklæring på at dere er uskikket som voksne oppegående høflige mennesker. Det vil kanskje blidgjøre dem noe.

En slik legeerklæring får du lett kjøpt på nettet, her er link:

htttp.www. dustihuet.com

Lykke til, det tror jeg du trenger :-)

Skrevet

Jeg sendte julekort der jeg takket for gaven vi fikk til fødselen

Skrevet

Selvsagt! Men bestiller du med ferdigtrykt tekst, da? Det er jo max upersonlig, men i tillegg gjør det det vanskeligere å kombinere. Men to kort i er bare teit - send ett kort, og tell opp hvormange du trenger av hver type.

Skrevet

Dette er langt ifra greit, og jeg er dypt sjokkert over at du i det hele tatt kan finne det i hjertet ditt at det er akseptabelt å stille et sådant spørsmål. Du bør nok følge det nøysommelige rådet til damen litt lenger oppe her, og sende kortene hver for seg. Jeg råder deg imidlertid til å la det gå fem dager mellom forsendelsene, for å følge god takkekort-post-kotyme. Alt hell og lykke ønskes, og håper at julenissen tross alt dette velger å finne veien ned pipa deres i år også.

Skrevet

Kan du ikke bare vente til konfirmasjonstiden da, og slik slå 3 fluer i et smekk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...