Gå til innhold

TIL DEKAN SOM SKAL FØDE!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt såååååååååå lenge å skrive dette, så no MÅ eg gjere det!

Det beste rådet som finns når du skal føde er å SOVE GODT PÅ FORHÅND!!

Eg seier det, og eg ser i innlegg at det er ein felles ting ALLE angrer på, nemlig altfor lite søvn!

Det har seg sånn at når du kjenner at noe er på gang, så blir du så gira at du ikkje får sove, og trur det vil slutte hvis du sovner. Kansje det gjer det, men da hadde det nok slutta uansett..

Tenkt deg at du skal jobbe eit knallhardt skift på jobb i ca 25 timer UTEN pause.. Kroppen klarer det ikkje hvis du har vert våken lenge på forhånd.. Da jobber du seinere og seinere og til slutt stopper du opp.. Og jobben tar MYE lengre tid enn hvis du hadde vert HEILT utkvilt, då jobber kroppen MYE fortere og har meir energi..

VÆR SÅ SNILL!!! Eg ber dekan.. :)

SOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooovvvvv!!!!!

Hilsen Tante sofie :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for rådet :-)

Fikk bare sove 2 timer i natt, så etter jeg kom hjem fra kontroll der jeg fikk vite at mormunen er myk og åpningen er 1-2 cm, la jeg meg rett ned for å sove! Må ha krefter no hvis det plutselig setter igang :-)

Skrevet

Ja den som bare kunne legge seg ned og sove..........

Og, da klare å sove... Må være fantastisk.....

Skrevet

Ja, du tusen takk for rådet. Men, hva med alle oss som har barn fra för og med menn som jobber betydlig mer enn 37, 5 time per dag?????? Har 12 dager til termin og sover elendig på nettene. Sniker meg til en times sövn midt på dagen når lillemann på 2 år sover, men resten av dagen er det full rulle. Gutten, som tidligere har värt en engel å legge, har plutselig begynt å teste grensene når det gjelder det (også !), så han har enda ikke sovnet og det er en time siden jeg la han. Og mannen kan jeg glemme at kommer hjem på flere timer enda, så nok hvile, nei det får jeg ikke!

Skrevet

Lettere sagt enn gjort det der... sist var det ikke bare spenningen som holdt meg våken, men riene var ikke spesielt behagelige...hang over doskåla hver gang en ri kom..............

Men denne gangen skal jeg pröve å hvile meg litt mer:)

Skrevet

37,5 timer per dag skulle jo ikke være mulig :P

Skrevet

Tar noen timer før jeg får sove da, men det er bedre enn ingenting... Lettere når typen er på jobb og ikke ligger og snorker, hehe...

Men så er det jo den lille som også liker å holde meg våken.

Er ikke lett å sove, men jeg tvinger meg selv i seng og ligger der til jeg til slutt får noen timer fred :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...