*Vetlis* Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Heisann! Bare lurte på om du husket ca verdiene på fostervannet ? Siden du ble tatt med KS pga det?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 hei Vetlis! Nei vet du, det sa de faktisk ikke noe om, bare at jeg hadde lite fostervann... Hmm kanskje det står noe om det i papirene etter ks'et? Må se om jeg finner det i papirene i morra tidlig. Skal forøvrig måles fostervannsmengde på mandag, da det begynte å minke sist jeg var på kontroll for 2 uker siden... Skal spørre da om hva de setter som grense før de evt går inn og gjør noe (setter igang eller tar ks). Det er jo vanlig at mengden fostervann minker på slutten da, men hadde vært greit å vite hvor grensa gikk liksom....
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Tror forøvrig det varierer ganske mye fra sykehus til sykehus.. Overlegen som hadde oppfølging av meg med Knøttet, var veldig klar på at de ville ha ungen ut FØR den evt begynte å bli dårlig. Heller føre var liksom. Så tror jeg var ganske heldig der ja. På mange andre sykehus så venter de i det lengste, helt til de ser at noe begynner å svikte, at babyen ikke vokser eller liknende, før de evt gjør noe, og det må jeg si er ganske så unødvendig......
*Vetlis* Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 Å ja, kan du ikke høre med legen din? Så skal jeg høre med min :-) Skal å til legen på mandag. Artig å høre om det er noe forskjell på rutinene.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Skal gjøre det =0) Ser du er 3 uker bak meg i løypa. Morro å sammenlikne når man ligger så likt an i løypa. Mener jeg hadde 7 på fostervannsmålinga i uke 32, 6,5 for 2 uker siden, så er spent nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå