Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 har det stemt med hva dere har blitt spådd? Er litt nysgjerrig på det, ser det er mange som spør, men få som kommer med tilbake meldinger, men det er kanskje fordi dere ikke vet enda?! Håper det ikke er galt av meg å spørre om det.... synes dere som spår er utrolig flinke og snille som tar dere tid
Bolla og lille rosin Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg har blitt spådd og fått lest i tarot (om det er det det heter). Ang. når jeg evt. blir gravid, vet jeg ikke om stemmer enda, for det har jeg ikke blitt:) (Er spådd ut i neste år, noe ulike meninger om hvilken mnd.) Men det andre som går mer på ting som gjelder meg og mitt forhold, andre ting som spiller inn i forhold til graviditet og ting som har skjedd tidligere har stemt veldig godt! De to utfylte hverandre veldig godt:) Så blir det spennende å se om noen av dem har rett i forhold til graviditet da:) Håper det... Hehe.. Må også signere på det du skreiv om at de som tar seg tid er utrolig snille... Faktisk kom det frem noen ting som lettet meg veldig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå