Gjest Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Mitt første barn fikk collett mme fordi han likte denne og ville ikke ha Nan. Men i jobbsammenheng har jeg positiv erfaring med Nan til barn som tåler kumelk. Nan har jo Nan 1, Nan 2 etter hvor gammelt barnet er, og HA1 for de med allergisymptomer. De andre typene som Hipp ol. har jeg ikke vært borti.
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Collett fungerer best her=) den det er minst gulping av... Hippen klarte hun ikke å holde på i det heletatt... Sprut gulp=( Har og prøvd nan også, men det ble en del gulp....
Grorüd.. Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Etter det jeg har erfart synes jeg NAN er best. Collet gav jenta mi hard mage.. Har ikke prøvd SmåFolk, Hipp osv..
Spira31 Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Hipp:) men hun får bare det innimellom...går mest i pupp.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Her har vi vært fornøyd med Småfolk, men byttet siden jeg må reise 45min for å få tak i det :-/ Nå går det i hipp. Nan fikk han vondt i magen og colette diare...
Gjest Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Vi har prøvd Hipp, Nan og Småfolk, og liker klart best Hipp. Nan fikk hun vondt i magen av, da brukte vi de ferdige småpakkene. Nå senere kjøpte sambo feil pulverpakke (er det mulig, de likner jo ikke i det hele tatt:)) og vi syns også hun ble treg og "luftig" i magen av dette også. Småfolk hadde annen dosering enn Hipp, så det ble plutselig litt styrete å blande. Innbiller meg også at vesla liker smaken på Hipp bedre enn Småfolk sin.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Har bare prøvd NAN og det har i grunnen gått fint, men var en liten uke for et par uker siden lillegutt plagdes med litt luft i magen. Om det var melka eller noe annet aner jeg ikke. Hadde jeg spurt min tante før jeg startet med mme hadde jeg nok prøvd Collett først, for den var visst hun mest fornøyd med... Har ikke brydd meg om å bytte egentlig ettersom lillegutt er fornøyd med NAN'en...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå