Gå til innhold

Klaffet i 1 eller 2 pp ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklagre nysgjerrigheten , men når jeg leser rundt på nettet blir jeg nesten bekymret/skremt. Virker som det er mange som sliter/bruker laaang tid på å bli gravid. Noen det klaffet for i 1 eller 2 pp .. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var ikke vondt ment mot noen..!

Ting er jammen urettferdig.. Noen sliter så lenge med å bli gravid, og noen kan bli gravide - uten å ville det på et onenightstand.. :S skal ikke være lettt det her..

Skrevet

Her i gården klaffet det uka etter pille slutt (minip). men egentlig aldri hatt slike pp.

Skrevet

Jeg var allerede gravid da vi bestemte oss for å prøve hehe :o)

Skrevet

Er helt vanlig å prøve i over 2 mnd, og det er heller ikke noe å grine for, mener jeg.

mener å ha lest at 20 % klarer det på forste forsøk, og 85-90 % får det til innen et år.

etter et år med prøving kan man jo får utredning osv..

Skrevet

Klaffet på første forsøk med eldste og tredje forsøk med minste.

Skrevet

Vel jeg har to stykker uten å ha prøvd en eneste gang. Så det trenger ikke å være vanskelig for alle. Det er veldig urettferdig dette her. En del blir som sagt gravide uten og ville det eller å prøve. Og andre må prøve flere år. Ikke tenk for mye på det. Det tar den tid det tar

Skrevet

ja, her var det en del heldig sjeler allikevel : )

Jeg trodde jeg også var gravid nå.. fordi fikk ikke mensen=/

(Sluttet med pilla for bare 1 mnd , så var dette det skyltes)

Så da er det bare fortsette å prøve.. litt vanskelig og vite når jeg har eggeløsning nå men:S siden jeg ikke har fått uka...

Skrevet

Jeg var gravid 3 uker etter at jeg slutta på pilla. Altså på første forsøk;)

Skrevet

Snuppa ble til på første forsøk, nå har vi i 31 mnd prøvd å lage et søsken til henne....*sukk*

Skrevet

Nok et dumt spørsmål , men hvordan visste dere at dere hadde el?

(denne er til dere som slutta på pilla og ble gravid med engang.. mensen er jo som regel borte en stund da)

Skrevet

Har aldri visst når el er, bare hatt masse sex i prøveperioden :o)

Skrevet

1 pp her..

Skrevet

Så bra at mange har fått det til å klaffe så tidlig :D

Håper vi er like heldig.. : ))

Skrevet

I wish, i så fall hadde vi hatt 7 barn istedet for 1.

Skrevet

Slutta på pillen og hadde mensen en gang,vil ikke si vi var så aktive heller,skulle slutte på pillen i god tid siden jeg hadde gått på den 4 år.

Skrevet

For oss klaffet det i 1.pp begge gangene jeg har vært gravid. Mistet denne siste spira for noen uker siden, og er nå i 1.pp etter sa. Håper det klaffer fort denne gangen også (håper også at den klamrer seg fast såklart)!:)

Skrevet

Førstemann tok det rundt ett år å lage og minsten tok 19 (!) pp.....

Skrevet

har klaffet 3 ganger i 1 og 2 pp her.. Så vi er heldige!!!

Skrevet
;) snuppa satt på første forsøk..og babyen i magen satt på andre forsøk
Skrevet

Så bra : )) Da har du vært heldig=D

Skrevet

3 pp, det vil si jeg brukte eggløsningstester i mai og juni uten å bli gravid, i juli tenkte jeg at jeg ikke gidder å prøve så hardt i og med at vi skulle bygge hus osv, hadde sex en gang i juli og det var nok til at lillebror nå er i magen. Så jeg er ganske så sikker på unnfangelsen ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...