These Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hun har fått grøt til kvelds nå i litt over 2 uker. Så lurer jeg litt på når jeg skal begynne med frokost, lunjs og middag i tillegg... Bør jeg introdusere et og et måltid om dagen? og hvor mange dager\uker før meste måltid introduseres? Hva gir dere til lunsj og middag?
Grorüd.. Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Har gitt grøt fast fra jenta mi var 3 mnd.. (Begynte med noen skjeer på kvelden v/2,5 mnd). Nå er hun litt over 5 mnd, og nå får hun 2 grøtmåltider om dagen (Ett kl 11 (lunsj da) og ett til kvelds. Du burde innføre ett og ett måltid om gangen ja.. Jeg ventet 2 mnd før jeg innførte 2 måltider, men hun var jo såpass "ung" da.. Spørs jo hvor gammel din er?? Hvius din feks. er 6 mnd, så kan det jo være lurt og kanskje innføre nr 2 om ett par uker eller noe..? Gir også noen ganger litt hjemmelaget eplemos til middags-melken... Det kan være lurt og rådføre deg med helsesøster hvis du er veldig usikker.. :-) Håper du ble litt klokere av mitt svar.. He he...
These Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 ok...men hvorfor har de grønsakspurè og sånn til 4 mnd da hvis man ikke bør begynne før 6mnd? jeg ammer ikke forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå