Gå til innhold

Størrelse på ammebh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer da på hvor stor ammebh jeg skal kjøpe! Bruker 85 C til vanlig, Hvor mye større trenger jeg da tro? 90 D?

Hvor mange størrelser gikk dere opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det lurer jeg på også...før jeg ble gravid brukte jeg 80B, nå har jeg kjøpt noen som er 80C istedet...men føler ikke at det er for stort akkurat...

Skrevet

bruker også det til vanli...(80C)..bestilte en i str 85D og det tror jeg skal holde

Skrevet

jeg brukte str 75C før graviditeten, er nå oppe i 80DD. har lest og hørt at det er lurt å ta med en amme-bh som er én størrelse større når du drar på sykehuset.

Skrevet

Jeg bruker 80B/C til vanlig. Har kjøpt meg en i 85D men føler at den kan bli litt liten, men da får jeg bare kjøpe en større. det er så utrolig vanskelig å finne en som passser når man ikke har anelse hvordan brystene blir etterpå!

Skrevet

Jeg gikk opp fra 75B til 80C. Ble vel egentlig ikke noe større rundt ryggen, men orker ikke noe som strammet, dessuten er det ikke bra at bh'n er for stram - det kan føre til tette melkeganger!

Skrevet

jeg er 80 f til vanlig, sist kjøpte jeg 85 g,men den satt ikke helt godt. nå har jeg kjøpt 80 h (!), dama på undertøysbutikken sa det er bedre å gå opp i cup enn rundt. og det stemmer. altså har jeg gått opp to cup'er og ingenting rundt.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg bruker vanligvis 75E og F, bruker nå 80G og H.

Molla: takk for tipset om Abecita!!! Jaggu ikke enkelt hvis man har cup større enn E, men jeg fikk bestilt meg et par bh'er der=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...