klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 har en mens som ikke er kommet så gikk til legen og tok blod prøve. får svar i morgen!!!!herregud så spennende... da blir det lissom et faktum,enten det er negativt eller positivt...... hjeeelp
flypapir Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Så spennende! Får håpet testen er positiv.. Lykke til!!
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Tenker du er spent nå da =) Måtte du bestille time hos fastlegen for å få tatt blodprøven? Pga flytting har jeg ikke fastlege her jeg bor nå, men vil ta en blodprøve jeg og hvis ikke TR kommer snart. Noen som vet hvor jeg kan få tatt blodprøve..?
Raskatte Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Lykke til med blodprøven! På Fürst Med.Lab. (hvor jeg jobber hehe..) tar de Hcg prøver, du kan ta blodprøve der. Timen får du ganske kjapt, og svaret om ett par dager:)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Vi venter spent på svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå