Gå til innhold

Guttemage?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er så mange som kommenterer at jeg har en såkalt "guttemage", fordi den er spiss og ikke mye ekstra på sidene, men ifølge ultralyd venter vi jente...Hvor mye sant er det i dette tror dere? Uansett kjønn er hjertelig velkommen, men skal innrømme at jeg har kjøpt litt rosa...Har liksom tatt ultralyden for god fisk siden jordmora sa hun var helt sikker. Samboeren min sier at det er bedre å stole på jordmora som mener hun har sett ei jente en folk som mener jeg har guttemage:) Tror dere noe på "guttemager" og "jentemager" i det hele tatt dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg må nok si at jeg ikke helt er enig med de såkallte kjønnmagene hehe...

venter nå jente og alle sier at jeg har guttemage (kan nesten ikke se det bakfra,utenom gå stilen hehe)

forige gang da ventet vi gutt og da hadde jeg den såkalla jentemagen la på meg over alt...

så nei,jeg tror ikke på det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også kommentarer på at jeg har guttemage - og vi har fått bekreftet jente på 3 ulike ultralyder.... Tror ikke så mye på de gutte/jente mage-greiene nei.... Hvordan magen er kommer jo an på hvor mye man legger på seg og hvor mye som legger seg på sidene. Jeg har lagt på meg lite, og ikke fått noe ekstra på sidene - men det betyr jo ikke at det må bli gutt liksom - hehe.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige svangerskap følte jeg at alle hadde formeninger om gutte/jente mage. Ingen av dem som uttalte seg hadde egentlig noe peiling. Tror mer det er en "følelse" folk har. Vi vet ikke om det blir jente eller gutt. Legen sa jente forrige gang, på grunn av hjerterytmen...denne gang sier vist hjerterytmen gutt...tror mer på ham, men vi venter og ser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt guttemage i begge svangerskap, og ingen av gangene har vi visst hvilket kjønn det er. Sist ble det jo gutt, men denne gangen har jeg hatt en sterk følelse av at det er jente... Uansett tror jeg dette med jente- og guttemage er sterkt overdrevet!

 

Spurte etter kjønnet på UL, men jordmor kunne ikke si noe sikkert, utenom at det så LITT mer ut som jente enn som gutt. Så vi må nok bare vente noen få uker til før fasiten kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...