Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Vi var på kontroll på Ahus i dag og nå slipper snuppa å bruke pute lenger.. Så utrolig deilig å kaste den....
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Høres veldig godt ut! Junior her hadde litt umoden hofte på ene sia, ble friskmeldt på oppfølgings-ultralyd denne uka. Var glad vi slapp unna pute,ser for meg at det er slitsomt for både barnet og foreldrene!
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 Det var det samme som lillepusen hadde. Legen var veldig usikkre på om hun måtte ha puta, men de valgte det for sikkerhetsskyld. Tror ikke lillepus synes det var noe slitsomt med puta, men for oss var det det. Man får kost så mye mere uten puta i veien:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå