Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 var på sykehuset i dag, da legen trodde jeg hadde livmorfremfall.. er det noen andre som opplever at det stikker ut noe av skjeden etter de har vært på wc og presset litt....?? det ser ut som en tapp eller en liten kul... den trekker seg inn igjen etterhvert.
2prinsemamma Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 er du gravid med livmorfremfall??? hvordan forløper svangerskap/fødsel seg da??? hørtes bare litt skummelt ut...?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 det er akkurat det jeg lurer på.... de sa det ikka var noen fare på sykehuset...
Brunetta =) Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Det kan hende du må operere dette etter hvert da det kan være veldig ubehagelig og ha sex etter hvert. Særlig om det blir mer av det.
2prinsemamma Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Ja ikke vet jeg... har jobbet en del med pasienter som har livmorfremmfall og problemet deres har vært at de ikke klarer å tisse... livmora stenger liksom for urinrøret.. men hvordan det er med graviditet aner jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 jeg har lest litt om dette. det står det at det ikke er noen problemer under svangerskapet annet enn ubehag for meg... men lurer som sagt på om det er andre som har opplevd det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå