lillespirenmin Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hei dere. Har fått med meg at vondt i hodet kan være tegn på svangerskapsforgiftning, har i kveld vondt i hodet, og har vel egentlig hatt det hele dagen.. det må vel ikke automatisk være dette? skal det andre tegn også til før man liksom er "sikker" Hos jordmor i går sa hun at blodtrykket hadde steget. Normalt har det ligget på 100-110 og nå lå det på 130... Har termin til søndag..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Hvor mye er undertrykket på? 130 er ikk efor høyt uansett.. når man er over 90/140 skal man passe på, for da er det høyt:) Du skal vel å ha noe med urinen tror jeg, men husker ikke helt va det var!!
*1+1=2 små* Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 du må ha høyt proteinnivå og høyt undertrykk! Jeg var innom føden for 2 uker siden fordi jeg hadde prøvd å bli kvitt hodepine i 2 dager...de sjekket meg for ALT for å være sikker på at alt var ok! Men egentlig må du ha høyt undertrykk og som sagt proteiner i urinen! God bedring!
lillespirenmin Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 130/80 står det i papirene mine. Har pleid å være 100/65-110/70 Synes det er litt ekkelt nå når det nærmer seg..
Suss@ med 3 gutter Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Jeg har vært 140/90 har jeg vært nå i det siste, men ikke noe ekstra prob det. Har å mye vondt i hodet (hver dag) men det kommer av att ryggen er vond nå på slutten og det setter seg i hodet! Hvist jm hadde sett noe unormalt hadde hun helt sikkert sendt deg på sjekk på sykehuset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå